Rolf's Traxxas Slash

wil je mijn slash nog een keer bewonderen kijk dan ff in mijn profiel en heb je een vraag dan ben ik te vinden in het Slash topic.

Laatst bewerkt:
1 waarschuwing de deur uit, wie nog offtopic gaat krijgt de volgende...

Onthoud dat je een keuze hebt om niet te reageren....
En nee deze doe IK niet dicht, dat zou te gemakkelijk zijn... Hij blijft gewoon open, en als je niet ontopic kan posten, post je maar tniets, heb je niets zinnings, post je ook niet. Simpel.

Laatst bewerkt:
Nou , daar weten we al raad mee, inmiddels is er al een perm ban uitgedeeld door een mod.... vanwege bewust "pesten" Een 2e user heeft ook al dus ook al tempban gekregen van mij,

Dat jij als beginner een "foutje" maakt, hoeft niet te betekenen dat men zo lullig gaat doen. Je bent blij met je wagen, en das normaal bij beginners. Dat het dan beter bij de showcases had gekund,tja dat kon jij nog niet echt weten.

Het is vervolgens de manier hoe anderen daar mee omgaan, waar ik me aan erger.Deze users hadden beter moeten weten. Of niet reageren, als ze niets zinnings hebben te zeggen, of een tip geven dat het verkeerd staat, maar na 1tip , hoeven er niet tig tips te komen.

En als men zich ergert, had men een topic report moeten doen. En niet lullig gaan doen, en de boel MOEDWILLIG te verzieken, of zelf ook maar topics gaan openen omdat deze niet dicht ging, en zo de boel verzieken. Nee dan ben je verkeerd bezig.....

En dan is op slot zetten wel heell makkelijk. Nee, reageer dan niet, en het zakt weg.
Reageer je wel, prima, maar wees gewaarschuwd. Men moet maar eens leren.. Nu worden de (beginners)anderen de dupe, van iets wat ze niet hadden kunnnen weten.

Een forum is VOOR en DOOR users, en als je niet helpen wil, moet je gewoon niet reageren, en erger je je ?, doe een topic report, daar is de functie voor, maar ga niet lullig lopen doen, doe je dat wel, aanvaard de gevolgen.

Nogmaals, ik laat dit topic lekker open. Zo ziet men ook dat er wel degelijk iets aan dit kwalijk gedrag wordt gedaan...
Ik hoop dat je wat gerust gesteld bent nu...

ROLF92: JOUW TREFT GEEN BLAAM!

Laatst bewerkt:
Back