rolstoelmotoren????

Hoi medebouwers,

ik wil een PB 359 bouwer nu ben ik op zoek naar een rolstoelmotor om voor de aandrijving van de trekker. Nu was mijn vraag of er al mensen die al met zo een motor gewerkt hebben? Ik weet dat ze bij modeltreinen gebruikt worden.
greets John

update

hoi bouwers,

ik heb een scooter aan gekocht een shoprider een uitgelezen onderstel voor het bouwen van een truck op deze schaal. Alleen ik heb nog een paar vragen die ik graag een antwoord op zou wil hebben!
Deze word gestuurt door een modulle deze heb ik nodig om zulke motoren te besturen, maar er zit ook een pot- meter opzou ik die kunnen vervangen door een regelaar?

Greets John

Hoi John,

Dat zal niet 1,2,3 gaan werken !...
Die potmeter stuurd namelijk de bestaande regelaar al aan !

Ik weet niet wat voor een soort regelaar erin zit.
Indien er meer info is betreft die regelaar (eventueel wat foto's van de print !), dan wil ik wel eens zien voor je.

Ik ga zelf dit toepassen aan mijn regelaar:
aanstuurprint
Door deze regeling krijg je een mooie aanloopsnelheid :)

Ik kan nu niet direkt zeggen, of dit bij jouw originele regelaar ook toepasbaar is !

Hoe meer info je hebt, hoe meer anderen en ik voor je kunnen meedenken ;)

potmeter

Hallo

Deze kun je niet wegnemen en vervangen, wel zou je deze met een servo kunnen aansturen......

Robert

Hoi bouwers,

om het een en ander te verduidelijken het gaat om de snelheids regelaar die voorop de rolstoelscooter is geinstalleerd.
album.php

Als je naar de site gaat en op de pdf pagina's gaat zul je zien waar ik het over heb Shoprider Sprinter XL4 - Scooters at Shoprider - Mobility Scooters & Power Chairs.

Ik heb niet zo een scherp fototoestel anders had ik er een detail foto van gemaakt , de foto's die maak hebbbeen een te hoog kb gehalte!

@ paul siemons: nog bedankt voor de tip over de site er staan best wat dingen waar ik nog niet heb aan gedacht!;););)

Groetjes John

Back