Romilly Aerobatic Cup

Ik zag dat er in de F3A sectie van dit forum een topic was over F3A in Romilly

Dat herinnerde mij eraan om even wat Nederlandse piloten warm te maken om zich ook aan te Melden voor de F3M variant ervan:

Romilly Aerobatic Cup

Wat 1 van de mooiste wedstrijden van het jaar is voor F3M / F3A-x piloten.

Dit jaar zal er dan ook de grootste Belgische deligatie ooit aanwezig zijn, de teller staat voorlopig op 10.

Ik heb er al een pagina voor aangemaakt op de 3DCollege website, voor meer info kan je daar eens gaan kijken:

http://www.3dcollege.be/index.php?option=com_content&task=view&id=43&Itemid=57

Of natuurlijk op de officiele website http://www.aerobatic-cup.com/

Inschrijven maar!!!

Ik doe mee, jens ook,... Veel belgsche piloten vertegenwoordigd. De Nederlanders laten het wat afweten op internationale F3M wedstrijden? :D

Jup buiten de gebroeders knol in tongeren 2 jaar geleden nog niet veel nederlanders tegengekomen in buitenland... 8)

Hier de voorlopige Belgische Deligatie

* Jacquemin Brice
* Libert Axel - Team 3DC
* Michiels Geoffrey - Team 3DC
* Delaere Bert - Team 3DC
* Rombauts Kurt
* Plevoets Paul
* Buts Gino
* Van Dorpe Jens - Team 3DC
* Daniels Kevin
* Michot Dimitri

We are back!!!!!

Het was gewoonweg super ...
32-33graden warm, om weg te smelten.
Goede resultaten voor alle Belgen.

In de internationale klasse eindigde Kevin Daniels als beste belg op de 4de plaats!

Ikzelf was 3de na de eerste dag in nationaal, op dag 2 vloog ik een slechte onbekende waardoor Paul Plevoets mij voorbijging...
Met mijn freestyle kon ik net niet genoeg punten rapen om hem terug voorbij te gaan.

Het podium in de nationale klasse was bijna helemaal Belgisch: enkel een Tsjech kon ons van de 1ste plaats weerhouden.
nr 2 Gino Budts, nr 3 Paul Plevoets, nr 4 Jens Van Dorpe na mij volgden alle fransen...

Volgende week komen bijna dezelfde piloten terug naar de ambiorix cup in tongeren!!! Het zal dus weer heeeeeeeel spannend zijn!

Foto's en video's op www.3DCOllege.be (more to come)

THE BELGIAN TEAM

P1010250.jpg

diablotinxlpilot zei:
Neen, ik vlieg geen wedstrijden met de velox.

Ah ok, het had je freestyle kunnen zijn :lol: Maar ik ben blij voor je, dan is ie in ieder geval nog heel 8)

Grt.

Back