Rondleiding bij Smit

Zoals dhr Bosman een rondleiding kon bewerkstelligen bij de Marine, kan (mag) ik een rondleiding organiseren bij Smit aan de waalhaven.
Ik denk aan een groep van een man of 15.
geef me een pbtje, waneer het je de komende 2 weken schikt, en vooral wat je graag wil zien, dan kan ik een middag organiseren.
groet Loek

hoi loek ik wil graag op de smit denemarken komen ivm ik die aan het bouwen ben. mag ook de een andere zijn maar wel van die serie.

tim

hoi loek ik wil graag op de smit denemarken komen ivm ik die aan het bouwen ben. mag ook de een andere zijn maar wel van die serie.

tim

Bij Smit aan de waalhaven.. Dat houd dus in het kantoor niet de schepen, ja misschien die schepen die er eventueel liggen... Maar het gaat dus om het kantoor..

Denemarken ligt in schiedam of Vlaardingen.

Hoi Armando
het is nu de bedoeling dat iedereen die geintresseerd is aangeeft wat hij wil zien, bv nu ligt de smit polen, smit trafelgar en de taklift 6 + evt andere drijfijzers, kan ik gaan aankaarten om die te bezichtigen.
normaal beslaat de tour ook oa het "pakhuis" de opslagloods met allerhande zaken van de bergings dienst en natuurlijk onze ROV's.
Maar als er animo bestaat om de museum modellen in het hoofdkantoor te bezichtigen, kan ik minimaal mijn best doen om te vragen.
Voor de datum denk ik aan de 2de week van Maart.
laat maar weten, ik zal mijn best doen.
Loek

Hallo,

Ik wil ook wel mee, lijk me leuk om een rondleiding te krijgen en dingen te zien die je normaal niet van zo didcht bij kunt bekijken.
En om welke dag zou het dag gaan? een door de weekse dag of op een zaterdag?
:rolleyes:

@ Driesse
het zal op een doordeweekse (mid)dag gaan.
dit laat ik aan de mensen zelf over, anders prikken we gewoon een datum.
Loek

hoi loek,

ik zou wel graag mee willen maar kan het niet in het weekend want das voor de meeste makelijker ivm werk of school denk ik.

tim

Aangezien mijn model ook uit de Smit stal komt heb ik wel interesse. Ben alleen wel afhankelijk of m'n werkzaamheden de gekozen datum toestaat.
Gezien de werkzaamheden van de Smit Kamara in de offshore wil ik het ROV gebeuren wel eens bekijken.
Daarnaast wil ik ook nog wel eens een B-klasse bootje bekijken.

Hallo,

Ik heb ook wel interesse in een rondleiding bij Smit.
Mogen er dan ook foto's genomen worden, of hebben ze dat liever niet op bepaalde plekken?

Gr, Daan.

@ Daan
fotos nemen is in het algemeen geen probleem, als er evt niet gefotografeerd zou mogen worden wordt dat wel verteld.
@ Ronald
laat evt weten wat je graag zou willen zien, kan ik kijken hoe de tour wordt.
Loek

Ja enne ook hier is er zeker interesse, kan ik wellicht mijn Smit Mersey eens laten zien en kijken zou ik eens graag op zo'n B klasse boot...

Tom Boere

Hallo Loek Ik wil ook wel best weer een bezoekje brengen aan mijn oud werkgever.
Nog altijd geintresseerd in het bedrijf.

MVG PaulusB

hey Loek,

dat je over GB spul zo praat is het best, maar drijvend schrot is dat eerland spul (nog) niet ey hahahahaah. ik gaat niet mee hoor ik ken dat kantoor ondertussen wel dromen.... have fun. geef ff de data door dan probeer ik van mijn kant uit ook wat voor mekaar te krijgen....zie je pbtje...

bart een B klasse, word de Smit Bronco, Barra (barracuda) en Bison mee bedoelt.
ook de Bever valt onder de B catagorie. ook al is deze totaal anders gebouwd en andere capaciteiten e.d.

kan een geheimpje vertellen dat er waarschijnlijk nog een B boot op stapel staat...genaamd de Smit Bulldog....maar dit is nog niet officieel bevestigd.
kortom hang me er neit aan op als het niet zo is.
maar het schijnt dat het nog uitvechten is waar ze word gebouwd en dan als het eenmaal rond is komt ze der an.

Back