Rondleiding bij Smit

Beste mensen
We hadden inderdaad erg veel geluk met het weer, eergisteren en vanmiddag was het knudde.
Vrijdag de 13de hoeft niet altijd ongelukkig te zijn.
Ik heb zelf ook erg genoten, en daar er vaker in het magazijn rondleidingen worden gegeven, is het nog nooit op deze schaal gedaan.
Ik zal alle complimenten doorsturen naar diverse afdelingen ( en dat zijn er meer dan je kan voorstellen, een sleper kan onder havendienst zijn, maar ook onder transport&heavy lift), en hoop dat we dit vaker kunnen plannen.
Ik ben met grote zekerheid eind volgende week weer op zee, dus het kwam nu erg goed uit.
Ben blij dat iedereen heeft genoten, en hopenlijk tot ziens op de werkschependag.
Loek

loek complimenten met je waanzinnige idee

weer een groep mensen blij gemaakt zie ik al
ja en bij smit where else

maar wilde dit toch even kwijt omdat dit een groots idee is waar zeker de model maker heel vel van kan opsteken .

hoop er ooit eens bij te zijn want heb zelf grote bewondering voor de vloot en zeker zn bemanning ,deze beroeps matig al mogen ontmoeten

nog maals complimeneten en goede vaart

henk

Het zijn aardige mensen bij SMIT. Ik heb het geluk gehad om samen met Umi_Ryuzuki (RCgroups) en mijn vriendin de Smit Schelde in actie te zien van dichtbij op Goede vrijdag jl. Dit is op de valreep gebeurd, ik heb gewoon een dag ervoor met Smit gebeld, het verhaal uitgelegd en we mochten de volgende dag. Aan boord blijven om de Schelde in actie te zien was een uitnodiging van de kapitein just there and then! Tom hield ons in de gaten :) Boo

Back