Ben, Neutrale of nalopende bladen zal mijn keuze dan zijn. Ik wil dat de heli mooi rustig en beheerst de stuurinstructies opvolgt.
Maar zoals Rhelie al opmerkte, hoe weet ik dat voor aankoop?
Stel ik zou eens een set tweede keus bladen bestellen zoals hier al eerder genoemd, dan is het dus min of meer een gokje wat naloop betreft.
Van de andere kant gezien zou ik er toch op moeten kunnen vertrouwen dat als een blad toch voorloopt (zoals mijn huidige houten) er altijd nog steeds een goed vliegbare situatie moet zijn? Anders zou het toch afkeur moeten zijn?
En om dan toch echt die specifieke vliegeigenschap te verbeteren je in een ander segment bladen komt zoals de NHP bladen die je noemt?
Is dit overigens een merk of een soort blad? En staan deze er specifiek bekend om neutraal te zijn?
Of doe ik dan afbreuk aan het belang en merkbaarheid van voor- en naloop?
Roy
Maar zoals Rhelie al opmerkte, hoe weet ik dat voor aankoop?
Stel ik zou eens een set tweede keus bladen bestellen zoals hier al eerder genoemd, dan is het dus min of meer een gokje wat naloop betreft.
Van de andere kant gezien zou ik er toch op moeten kunnen vertrouwen dat als een blad toch voorloopt (zoals mijn huidige houten) er altijd nog steeds een goed vliegbare situatie moet zijn? Anders zou het toch afkeur moeten zijn?
En om dan toch echt die specifieke vliegeigenschap te verbeteren je in een ander segment bladen komt zoals de NHP bladen die je noemt?
Is dit overigens een merk of een soort blad? En staan deze er specifiek bekend om neutraal te zijn?
Of doe ik dan afbreuk aan het belang en merkbaarheid van voor- en naloop?
Roy