Route IN Biddinghuizen

• Topicstarter Topicstarter Henk Modderman
  • Startdatum Startdatum
H

Henk Modderman

Guest
Is er ergens nog een route te vinden naar het vaarwater IN Biddinghuizen, ik zie zo gauw niets en ik wil niet graag verdwalen in zo'n grote stad :lol:

Als je een zwarte Renault Laguna ziet rijden, volg mij dan :wink: Navigatie :wink:

Henk, leuk dat je ook komt! MM mee?

Robert

Hartelijk dank heren, dat is precies wat ik zocht. En ja Robert, zal ik hem voor de zekerheid maar ff achterin de auto zetten?

Hé Roel, die agent op dat varken die mij in 1977 een bon heeft gegeven omdat ik aan de Hoge Vaart aan het vissen was met 2 hengels, komt hij nog wel eens langs? Ik moet denk ik toch oppassen met mijn brandstof boten anders krijg ik daar ook weer een prent voor!
Hoe het ook zij, ik kom met één stuks goede humeuren, één stuks vrouwen, één stuks honden en twee stuks werkschepens. Als ik niet mag varen kunnen jullie altijd nog gaan slepen!

Groetjes Hans.

@Hans, ik heb nog niet gehoord van de gemeente m.b.t. je brandstofboten; Ik ga ze morgen eens bellen.
Maar ja, hoe gaat dat ik de plaatselijke politiek:
Burgemeester verbannen naar Heerlen, locoburgemeester afgezet, college van B&W (met interim burgemeester) demissionair...
Dan ligt het hele ambtenaren-apparaat op zijn/haar k....

Morgen heb je bericht.
Roel

Back