router aankoop.

Michel, gefeliciteerd met je aankoop , alleen voor de verzendkosten zou ik hem dus zelf gaan halen met de auto :yes:

ben je net zo duur uit maar je kan gelijk wel alles controleren ter plaatse!

Ik zit er dus ook sterk aan te gaan denken om volgend jaar het tripje te gaan doen naar de UK....:)

ik zou ff naar de cnc dokter gaan want voor dat je het weet mankeer je iets hahaahh.

foto`s en zo komen er zeker.
ben ook al aan het uit zoeken wat er anders moet bijvoor beeld de kabels die ga ik af schermen net als de vfd en het net flink ontztoore.
ben ook al aan het kijken voor andere drives en controller .
voor me grote cnc bank hem ik laast een usb cnc gekocht en dat bevalt me prima dus die gaat hier ook inkomen met de tijd.
voeding moet ik nog ff bekijken en testen hoe die gaat werken anders komt er een 48 volt in dat loopt het zeker rap en strak.
info over de motoren kan ik nog niet vinden kwa data dus daar hangt het ff van af
nema 23 57mm 3 amp meer is er niet bekend nm geen id dus het net afstruinen.

tot tot.

Jos zou wellicht iets aan de :schrik: hoge transportkosten :schrik: kunnen doen door het ding mee te nemen als hij een keer naar Nederland komt/landt/rijdt.

Laatst bewerkt:
ok zo ron ik ben bang dat het bij deze gasten niet werkt.
over het algemeen zij de kosten voor trans port mega hoog dus de totaal prijs is waar het om gaat zo zie ik het al eerder kwam naar boven om het zelf op te halen of dat kan is me de vraag dus.
1500 is geen gek bedag naar mijn id kompleete set dus.
hoe dan ook het is besteld dus hang er aan vast.

Ik heb al regelmatig wat zaken besteld via UK-Chinezen. In 9 van de 10 gevallen wordt e.e.a. toch vanuit China verzonden, in tegenstelling van wat er op de Ebay pagina wordt beweerd.

Is overigens nooit een probleem geweest, e.e.a. gaat met luchtvracht, dus snel, en de invoerrechten worden door de verzender betaald.

In ieder geval zou ik even informeren voor je in Portsmouth staat...

deze komt echt uit de uk kan het volgen en niks china.
morgen woensdag komt i binnen dus foto`s volgen rapido.
als het goed is komt de 3d scanner ook binnen dus druk dag je morgen.

nou hij staat er hoor en moet zeggen top ding ziet er gelikt uit.
nog niet getest maar dat komt goed.
moest ook nog een nieuw wek blad bouwen.

img1517189872.jpeg

alle seting en zo moet ik nog doen vfd ff de pid seting goed zetten en het geheel ff goed na lopen.
nieuwe kabels afgeschermt ff bestellen want dat vind ik wel belangrijk.
end stops monteren en aansluiten nog best wel wat werk.
heb net wel al een test gedaan en moet zeggen niet verkeert.

Back