Beste leden, ik heb een sab goblin 650 nitro gekocht. En ik ben een absolute leek met modelbouw. Ik zie in de bouwtekening dat er een rpm sensor geplaatst wordt, Ik vraag me af of dit wel nodig is? Kan het ook zonder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En de veiligheid voor je zelf en anderen niet te vergeten. al richt een kleine heli ook veel schade aanNee... die RPM sensor heb je niet nodig... die dient voor als je een governor wilt gebruiken.
Maar.... als je een leek met modelbouw bent, is een Goblin 650 Nitro wellicht niet het meest geschikte apparaat om mee te beginnen....
EDIT: niet per se qua moeilijkheidsgraad hoor, in dat opzicht maakt een grotere of kleinere heli niet zo heel veel uit. Meer qua vermogen, kosten als het misgaat, en gevaarniveau.
Nee... die RPM sensor heb je niet nodig... die dient voor als je een governor wilt gebruiken.
Maar.... als je een leek met modelbouw bent, is een Goblin 650 Nitro wellicht niet het meest geschikte apparaat om mee te beginnen....
EDIT: niet per se qua moeilijkheidsgraad hoor, in dat opzicht maakt een grotere of kleinere heli niet zo heel veel uit. Meer qua vermogen, kosten als het misgaat, en gevaarniveau.
maar ik vond hem zo mooi dat ik heb gewoon wou hebben.
de 650 nitro is een uitstekende beginnersheli, echter alleen met een instructeur die hem afgesteld heeft en je leerling leraar door het leerproces begeleid.
ga er niet alleen mee aan de slag, het is A) binnen 1 poging kapot en B) levensgevaarlijk zonder kennis en ervaring.[/QUO Dankjewel voor je reactie