RTR Elektrische truggy?

Goeiedag, ik was opzoek naar een elektrische truggy, maar ik vind alleen omgebouwde truggies?
Ik had gelezen over de Asso RC8TE, is hij RTR of moet je hem van nitro ombouwen naar elektrisch?

Grtz..
Michiel.

Het is een kit, je moet em zelf bouwen en ook nog de electronica inbouwen, en hij is zonder zender/ontvanger.
O.a. Lrp maakt wel een RTR truggy, de LRP S8TXE volgens mij, google maar eens naar ervaringen en zo.
Goeiedag, ik was opzoek naar een elektrische truggy, maar ik vind alleen omgebouwde truggies?
Ik had gelezen over de Asso RC8TE, is hij RTR of moet je hem van nitro ombouwen naar elektrisch?

Grtz..
Michiel.

Bedankt, hij zit er best wel fraai uit, eens kijken wat de kerstman er van denkt hehe :D
Iemand op dit forum die ervaringen ermee heeft? :rolleyes:

Grtz,
Michiel.

Ik zou geen RTR kopen maar een roller. De elektronica die je erbij krijgt is meestal niet zo super. Je kan beter een MMM combo of Tekin set kopen.

Mugen heb je inderdaad een roller voor een goede 500 euro...
Maar dan is dit ventje nog niet aant rijden eh!!!

Persoonlijk als het om te bashen is en thuis wat rond te crossen zou ik voor dat budget een E revo Brushless kopen. Het is niet helemaal een echte truggy, maar heeft wel goede elewtronica :)

Andere RTR modellen zou ik nu in truggy variant niet aanraden...

Voor 600 euro zul je sowieso 2de hands moeten gaan zoeken. Houd de verkoop hier, op truggy.nl en op ebay.de / ebay.co.uk en ebay.com maar goed in de gaten.

Zoals SSI al zei, koop geen RTR dat is 9 van de 10 keer troep.

@Kurtje, ik zie alleen maar nitro truggy's op mugen? of bedoel je om ze om te bouwen?
IK heb de LRP S8TXe gezien, rtr, maar er komt zowiezo een MMM in...
Zou dit goed zijn?

Nee, met conversie kit worden vaak de materialen bedoeld om van een nitro een electro te maken. Denk hierbij aan de motor mount, servo bevestigingsplaat en een LiPo bakje. Ik gebruik de conversie set van RC-Monster op mijn Mugen MBX6T en die bevalt zeer goed tot dusver. Echter hebben de merken zelf ook steeds vaker een electro conversie setje, daarnaast heb je ook nog Tekno die voor veel wagens conversie kits maakt. Er zijn er nog meer meer maar aftermarket gezien zijn RCM en Tekno volgens mij wel de meest voorkomende.

Back