RTR Elektrische truggy?

Kom zonet van m'n dealer en hij raadde de hpi vorza aan, maar weet niet of dit zo'n goede keuze is ivm de bodemspeling enzovoort...
Daarnaast raadde hij ook nog de Erevo aan, als het deze wordt komt er zowiezo een Mamba monster in ...
Ik hou jullie op de hoogte!

Grtz,
Michiel.:p

Dat zijn toch geen truggies, de 1 is een buggy de ander nog net geen speelgoed.
Laat je niks aanpraten door een handelaar!!

traxxas is wel een goed merk, maar het heeft geen echte wedstrijdauto's.
en een e-revo is geen truggy, maar een racing monstertruck.
we hebben een paar dagen geleden er een hele discussie over gehad in de rustler topic.

Daar heb je wel een punt ja... Zal mijn zoektocht maar verder zetten in een echte Electro Truggy, en als het echt niks word zie ik de HPI vorza nog altijd zitten hehe :p

Toppertje: Truggy.nl: Forums / Te Koop / Mugen MBX 6-T Roller

Wat is het probleem? Hier heb je een truggy roller (250 euro), tel daar nog een RCM conversie bij (120 euro), koop nog een 1518 motor bij de CC sale (90 euro) en scoor een MMM (100 euro) en servo (60 euro). Dan koop je nog 2 LiPo's bij HK (100 euro)en je bent klaar voor 620 euro en heb je een killer wagen.

Leeftijd:14!
Dan bouw je zelf nog niet zo gemakkelijk een motor-regelaar-ontvanger-servo etc. in!
Dacht ik zo.

Why not, het is geen rocket science. Het zijn schroefjes eruit halen, materiaal op zo'n plek en schroefje er weer in. Daarnaast kan hij natuurlijk altijd vragen stellen.

Anyway, kreeg net een pb dat hij pas over een maand iets kan kopen. Lijkt me dus nuttig dit topic te sluiten en over een maand nog eens te gaan kijken en zien wat er beschikbaar is. Al is zo'n 1518 nu kopen geen slecht idee.

E-revo heeft standaard al een MMM + 2200KV motor ;)

Speelgoed zou ik het toch niet noemen, topmodel van traxxas ... Denk dat je veel traxxas mensen tegen hun schenen gaat sjotten :D

Nu een MBX6T is natuurlijk heel ander materiaal :) kan je zoiets vastkrijgen en ombouwen altijd doen :)

E-revo heeft standaard al een MMM + 2200KV motor ;)

Speelgoed zou ik het toch niet noemen, topmodel van traxxas ... Denk dat je veel traxxas mensen tegen hun schenen gaat sjotten :D

Mwa dat zal wel meevallen, ik heb nog bijna alles Traxxas en ik voel me er niet door aangetast hoor. :)

Als ik kijk naar mijn ERBE, het is snel en degelijk, maar een volbloed racer is het niet. Daarvoor ben ik nu met een HoBao bezig.

Nu een MBX6T is natuurlijk heel ander materiaal :) kan je zoiets vastkrijgen en ombouwen altijd doen :)

+1

Kyosho heeft een Inferno E-buggy rtr voor 400 euro, aangezien er in die serie ook een (brandstof) truggy is zal er ook wel een E-truggy (op komst?) zijn.

Back