rtr rc wave squeezer

Hallo,
allereers wil ik zeggen dat dit een zeer leerzaam forum is.
nu ben ik al wat jaren bekend met rc auto's (brandstof en electro)maar wil toch wel graag het water op.
nu komt mijn vraag ,ik heb wat zitten zoeken en ben een hele leuke boot tegen gekomen.
copleet met brushles motor regelaar en 2 lipo accu's.
het is de rc wave squeezer, ik wil geen website noemen want dat mag dacht ik niet.
is dit wat of kan ik beter zelf gaan bouwen?

allereerst welkom op dit forum.
en de snelheid is hier prima hoor alles laadt toppie en super snel.

wat bedoelt u met langzaam precies?

iets meer info

het gaat om een 70 cm glasvezel boot met Brushless B3656, 1500KV watergekoelde motor , 60a watergekoelde regelaar, 2 x 7,4 V 4000 mAh 20C Li-Po Akku simpele lipo lader met balancer en zender.
dit alles vaarklaar voor 325 euro nieuw.
ik heb een beetje zitten rekenen maar om dit zelf bij elkaar te kopen ben je meer kwijt of komt er dan een stukje kwaliteit bij kijken?
mvg bas

hallo

ik vind wat anders

Boat (100% assembled)
Radio Controller with Antenna (9v battery included)
Wall Battery Charger
Display Stand for Boat
7.2v 700mAh Ni-CD Rechargeable Battery

4.jpg

Full Function Radio Controlled (Forward, Left & Right, Stop)
Up to 4 boats can be raced at the same time

die (up to 4 boats) ???????

en een roer ????? da zijn ze zeker vergeten
dus sturen op de twee motoren ????

waar heb jij die bruchles zien staan ????
en die lipo 's

Outdoor operating range up to 250ft

en 250 FT das ook niet bijster ver

als we het natuurlijk over dezelfde boot hebben

Hallo Bas,

Google is je vriend en ik kom de boot op alle 'bananensites' tegen, over het algemeen met een lap tekt erbij die interessant staat, maar grotendeels lulkoek is.
Daarnaast vind ik foto's van de (Chinese) assemblage waar bootjebouwend Nederland bij in z'n broek piest van het lachen, wat een belachelijk ding voor dat geld...

Als je zoiets koopt, moet je de boot compleet uit elkaar halen en op de juiste manier weer opbouwen.
Vervolgens kom je er achter dat de bijgeleverde Lipo's toch niet de beste zijn en de power van de meegeleverde motor nét voldoende is voor 45- 50 km/h

De zender die er bij staat, lijkt het 'eigen' merk met niet met andere merken compatibele zendprotokol te zijn, of dat een voordeel is?

Zelf een romp opbouwen levert een minstens zo snelle en betrouwbaarder boot op.

Groeten, Jan.

nee raf op die bananahobby site staan er 2 het is dus die andere,
maar ik begrijp dat het niet veel kan zijn?
kan er ook geen gebruikservaringen van vinden zelfs geen youtube filmpje,erg jammer.

hallo bas

kijk het is envoudig
je wil snel gaan dus dan kost het geld
hoe je het draait en keert het is zoals een 2pk en een formule 1
beide niet te vergelijken want de een is spotgoedkoop en de andere niet te betalen
er zijn reeds veel topic's hier over op het forum en je kan beter deze eens goed doorlezen dan kan je zo een idee krijgen van wat het gaat kosten
rommel kan je altijd kopen maar dat wreekt zich binnen de korste keren

groetjes raf

Back