RTR U-boot???

• Topicstarter Topicstarter hoogvlieger
  • Startdatum Startdatum
hallo lex
ik zie hem op de foto onder water
maar waar haal je het idee dat er een duik systeem in zit
ikzelf kan dat uit het chinees ook niet opmaken
de robbe boot daar zijn ook onderwater foto's van maar deze had toen ook nog geen duik tank
het boven komen op de andere foto doet mij vermoeden dat er helemaal geen systeem in zit
op duitse fora vind je der haast niets over dus ik denk of hij wordt niet verkocht of er is gewoon weg geen ruimte om iets bij in te bouwen
het blijft wel een mooie boot

dit is de vertaling die ik heb
VIIC onderzeeërs sinds 1941 is de belangrijkste kracht van de Tweede Wereldoorlog Duitse onderzeeër kracht, een dienst VIIC onderzeeërs is nr. U-69 in 1940. VIIC onderzeeërs is een krachtige vechter, kon haar aanwezigheid te zien in bijna alle Duitse onderzeeër activiteit in de wateren. VIIC onderzeeërs in gebruik genomen is de "Happy Day" komt tot een einde, het einde van 1943 tot 1944, moest de aanstaande lancering van de anti-submarine totale geallieerde offensief gezicht. U-96 is misschien wel de meest succesvolle VIIC onderzeeërs, die in veel Duitse onderzeeër film verscheen.
**** Haifeng model produceerde dit nieuwe 1:48 schaalmodel, worden beschouwd als de de perfecte onderzeeër schaalmodellen meesterwerk. De kapitein van 1450mm, volledig herstel van de U-boot stijl met veel ruimte, maar ook rekening houden met de draagbaarheid. Dubbele glasvezel romp van het unieke ontwerp, volledig in overeenstemming met de normen van de statische verhouding tot de brug en bovenbouw productie, het gebruik van ABS, verschillende onderdelen en stukken metaal etsen, hars materialen zoals fijn maken van kleine voorwerpen af te ronden. De twee groepen van 550 motor zorgt voor perfecte krachtoverdracht, optionele vier-kanaals afstandsbediening, reproductie wond toen een Duitse U-boot schip in het water, ploegen mannelijk staat.
* Gerelateerde artikelen
** Andere soortgelijke producte
het filmpje doet het op die site niet

gr raf

hallo lex
ik zie hem op de foto onder water
maar waar haal je het idee dat er een duik systeem in zit

Hiervan:
viic0007.jpg

Knappe jongen die dit vaarbeeld zonder duiksysteem voor elkaar krijgt .... ik weet verder ook niet meer dan dat ik van plaatjes kijken en van dezelfde vlot te lezen google translate van die site af kan halen. Ik heb het begin dit jaar al eens aan Graupner gevraagd maar daar alleen radiostilte op gekregen. Don't shoot the messenger ....

hallo
nee hoor ik schiet niet met scherp
maar beelden die maak je zoals je wilt
zelf met 3 man eens opnames gemaakt en in die boot zat zelfs geen motor
laat staan een duiksysteem
gewoon onder water de boot van de een naar de ander duwen en nummer drie maakte de opnames
maar als er uit duitsland niet veel info komt dan zal er niet veel mee te beginnen zijn
of ze vinden hem ook te duur en wordt hij niet verkocht dat kan ook

gr raf

Als iemand een bod van 200 euro er in heeft gezet, zal die automatisch andere boden overbieden met 1 euro tot die 200 euro overschreden word.
Wil alleen wel eens voorkomen (denk wel vaak) dat de verkoper zo'n bod er zelf in zet mbv een 2e account. Maar het kan ook gewoon een bod van iemand zijn die hem kopen wil.

Gr,
Tim

Klamath,

een 2e account zou bij Ebay niet mogelijk kunnen zijn.
De verkoper kan niet met zijn eigen adres een bod beginnen of verhogen.
Want je moet je adres banknummer en alles opgeven.
Je zou je buurman wel kunnen aanmelden maar normaal gaat het bieden gewoon automatisch met € 1,00 omhoog.
Ligt er aan hoe de verkoper het heeft ingesteld.

m'n duikboot interesse was sinds m'n laatste post op een laag pitje komen te staan, tot ik bij m'n modelbouw-boer deze tegen kwam:

full

de ''Swordfish'' van Revell-Control, de RC tak van Revell.

heb daar ook al een topic over gemaakt:
hier

groet,
Hoogvlieger

Laatst bewerkt door een moderator:
Back