Aangezien ik in Mei ga hellingen in Oostenrijk ben ik nu alvast aan het kijken hoe ik drie zwevers (span 1500 tot 3000 mm) en wat toebehoren ga vervoeren. Aangezien we aldaar deels met een gondel en daarna te voet de berg op gaan zal het een rugtas moeten worden waarbij ik mijn handen zo veel mogelijk rij kan houden tijdens het lopen/klimmen en voor eventuele extra spullen.
Nu heeft Staufenbiel wel mooie tassen, maar met een prijs van rond de €60,- exclusief verzendkosten wil ik eerst even nagaan of er mooie alternatieven zijn. Rugtassen die eerder een ander doel dienden zijn natuurlijk ook welkom.
Decathlon verkoopt hockey en duiktassen die mogelijk bruikbaar zijn. Alleen kan daar dan weer niet online worden gewinkeld!?
Iemand goeie en betaalbare tips?
Nu heeft Staufenbiel wel mooie tassen, maar met een prijs van rond de €60,- exclusief verzendkosten wil ik eerst even nagaan of er mooie alternatieven zijn. Rugtassen die eerder een ander doel dienden zijn natuurlijk ook welkom.
Decathlon verkoopt hockey en duiktassen die mogelijk bruikbaar zijn. Alleen kan daar dan weer niet online worden gewinkeld!?

Iemand goeie en betaalbare tips?