Rugtas om zwevers te vervoeren

@Serge Pot Ik bedoelde inerdaad de Multiplex tas die Justin laat zien. De tas die jij hebt hebt ben ik nog niet tegen gekomen op internet. Duidelijk dat hier mijn vleugels wel in zouden passen :).

De Snowboard tas van Summig is een goede kandidaat. ik vraag mij alleen af of de rits ook langs de zijkant zit en aan de bovenzijde. Zoals ik het nu zie op de foto lijkt de rits in het midden aan de voorzijde te lopen. In dat geval zou hij voor mij afvallen omdat ik dan niets kan laten uitsteken... Prijs is in ieder geval erg goed. :)

Deze lijkt ook wel goed te kunnen gaan werken: KLIK

Lekker retro :p

Die van serge heb ik al jaren niet meer in de winkel gezien. Was inderdaad een erg goede tas.
De summit is maar 16cm dik, maar als je netzakjes aan de buitenkant voor de rompen naait moet het goed genoeg zijn, er kan 1,85m in. daar passen de vleugels wel in. Of wilde je de bird of time meenemen?

Die van serge heb ik al jaren niet meer in de winkel gezien. Was inderdaad een erg goede tas.
De summit is maar 16cm dik, maar als je netzakjes aan de buitenkant voor de rompen naait moet het goed genoeg zijn, er kan 1,85m in. daar passen de vleugels wel in. Of wilde je de bird of time meenemen?

De BOT in de Alpen? Lijkt me fantastisch. Ik heb alleen nog geen ervaring met hellingen met een (grote) 2-asser. Daarbij heb ik er ook nog geen spoilers op zitten... Wellicht iets om nog over na te denken :D. Hoeveel ruimte zit er dan in de auto's straks?

1. Bonito
2. Focus
3. V-tail zwevertje met glasvleugel
4. Easy Glider
5. BOT???

Wellicht maar gewoon twee tassen bestellen :P

De Summit is helaas niet te gebruiken als RUGTAS!!!! Dan heb je er niet veel aan als je in de bergenwil gaan vliegen...

Neem zoveel mogelijk zwevers mee in de auto. Ter plekke zul je moeten kiezen wat je meeneemt naar boven, afhankelijk van het weer en het soort helling. 2 tassen tegelijk meesjouwen lijkt me lastig.
Binnenkomen zonder spoilers is lastiger, maar wel te doen.

Back