ron van sommeren
Forum veteraan
Bedankt Frans 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo , ik moet alles met de scooter doen met een aanhangertje dus niet verder dan 25 km .
Ik heb al gekeken naar de verschillende clubs en de meeste werken de telefoon nummers niet meer of is de site offline .
Ik heb er een gevonden in Dingsperloo en heb een aardige man gesproken maar ze vliegen net over de grens en mijn duits is niet zo best .
Ik hoopte dat er iemand was die me verder zou kunnen helpen met de keuze van een vliegtuig en het invliegen.
Je ziet dan rondom Doetinchem een 6-tal vliegclubs met hun locaties, helaas voor jou wel op enige afstand, net als Dinxperlo, maar het is wel binnen de 25 km.
Bekijk bijlage 245860
We zijn keurig vermeld, alleen E-mail is nog van onze vorige secretaris, ik heb formulier ingevuld om hiervan te maken
bestuur@valleivliegers.nl
Die aardige man heeft uitgelegt dat ze een leden stop hebben en willen alleen lokale mensen.
Zoals ik net ook al zei , misschien is dit een kans voor een nieuw clubje .Mvg Jens
Ik heb gelukkig al een mooi veld gevonden dat heet Zelhemse broek Doetinchem noord. Weinig bomen en alle boertjes die ik daar heb gesproken maken er geen probleem van.
Ik ken die regels niet maar ik neem aan niet bij hoogspanning kabels of windmolens of zelfs een drukke of snelweg in de buurt dus ik denk dat het daar wel kan. Ik snap best dat er mensen zijn die dat soort simpele dingen niet opmerken en ik noem dat gewoon heel dom zijn .
Ik heb een aantal boertjes gesproken en volgens hun mag het , het gebeurt daar vaker.