rvs 316l

net even mn lijst nagekeken. helaas geen 316, wel 321 in 0,6mm. Zou dat ook voldoen? Geen idee wat de werking van dat RVS is in zo'n opstelling...

Beste Michel,

kan jij mij vertellen wat voor vloeistof er in die potjes zit.

en begrijp jij ook de chemische reactie die er ontstaat?

gr Martin

316l rvs is het meest schone rvs wat er is als ik het goed heb.

wat er in het pot je zit is niks meer als water het doel is om het gas te reinigen en aftelkoelen.
hoe werkt het je heb 7 platen de buitenste 2 zijn de+ 1 plaat de middelste is de min de rest zijn zwevende platen over elke plaat staat 2 volt bij 12 volt voeding of 13, nog watbij een lood accu.
door de platen onder stroom te zetten ontstaat er bruin gas of wel water stof gas[zeer brand baar kijk dus uit].
mijn ontwerp zal gebaseerd zijn op een dry sell een gesloten model.

veel info te vinden op hho generator.

dit is in grofe lijnen hoe en wat er zit nog veel meer achter.

mijn doel is om de sell te verbeteren.
waar om verbeteren als het gas ontstaat neemt het de plek van het water in gas moet dus sneller weg kunnen daar zijn middelen voor[elektronica].
ik wil door de vorm van de sell te verbeteren de hoeveelheid gas om hoog te krijgen.
de stroom bepaalt ook de hoeveelhijs gas maar dat gaat tenkosten van het rendement en dat moet dus om hoog .
12voltx10 amp geeft gemiddeld 1 liter gas als ik dit aan hou en er meer gas uit kan halen door de vorm te verbeteren heb ik me doel bereikt.

ik heb op ebay een set van 16 platen besteld.
6x15 cm16 maal prijs viel me erg mee kant en klaar gemaakt met een laser voor 40 euro.
en misschien kan ik ook andere maten laten maken maar daar is nog geen uitslag van.
heb van daag wel de pwm modulen ontvangen dus schiet het schiet lekker op.

Back