's-Hertogenbosch maritiem

hallo

goed opgemerkt van lex
voor de mensen met GPS een straat en een nummer aub
want met zo een papiertje en alleen in een drukke stad is niet evident

groetjes raf

ik ben net ( weer) ontslagen vanuit het ziekenhuis. Zit nu ff op de bank te internetten.

Ik zal dadelijk het inschrijfformulier printen, invullen en door de bus doen.

hallo

ik ga zondag eens testen hoe de u2540 gaat varen op cikelschroeven
daar ik mijn linker prop stuk heb gevaren heb ik de keuze uit de props van de tweede u47 te gebruiken of de props van mijn thypoon
ik zal ze alle twee mee nemen en kijken hoe hij er op vaart

ik kijk er echt wel naar uit hoor om te komen
wie komt er nog op zondag????
groeten raf

@RAF,

Ik ben er zondag ook.
Zaterdag word moeilijker, zit met oppas voor de kleine van 18 maanden.

maar wie weet komt er nog een duveltje :evil:

hallo jan
blij je daar weer te zien dan
mark komt ook mee dus we zijn niet alleen hahahaha
groeten raf

Hoi Raf & de rest.

Zondag ben ik er zelf niet, maar er zijn nog wel gasten vanuit Den Helder met duikboten.

Enkele mensen hebben het formulier te laat opgestuurd cq ingevuld, maar dat is geen probleem.
Ik geef het alsnog door aan de mensen van de club, met name zondag komen er ook mensen.

Een uitgebreide route beschrijving is onderweg. Zoals ik al aangaf, parkeren in de buurt word echt een probleem.
Maar als je 10 minuten kan/wil lopen is het geen probleem meer, ik zelf parkeer ook op loopafstand.

Douglas.

Hierbij het adres waar je moet zijn tijdens het weekend.
Deze zaak is tevens onze host, de boten worden gedurende de nacht
daar ondergebracht.

Het adres,

Combo interieur systemen.
Handelskade 11
5211 TH
's-Herogenbosch

Onze host heeft ook een website, inclusief een routebeschrijving. Combo

Ik maak nog een andere route beschrijving, die wat eenvoudiger is. Hoeveel van jullie hebben een navigatiesysteem?
dat scheelt mij een uurtje werk :lol:

Douglas

Hoi Douglas,

Ik kom met een papieren Tom-Tom ... uitdraai van Routenet.nl. Als je aan kunt geven welk gebied er mogelijk afgezet is gaat het wel lukken!

De hele handelskade word afgezet, en is 1 richtingsverkeer.

Je hebt mijn 06, bel maar als je in de buurt ben.

http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF8&q=combo&near='s-Hertogenbosch+(NB)&fb=1&cid=0,0,16877793894939648516&ll=51.69428,5.301032&spn=0.003225,0.007231&z=17&iwloc=A&om=1

hallo

mark en ik hebben een tom tom
als mark er bij is dan kanhet ook een mark mark zijn hahahaha
groeten raf

Hee Hee, dat Den Bosch Maritiem is LEUK !

alles prima verzorgd door vaarclub Titanic, inclusief
parkeerplekken en lunch pakket.

van alles drijft daar in de grachten, leuke life muziek
veel oude slepertjes (schaal 1:1) en zo voort

mocht je nog twijfelen, ga dan zondag vooral even kijken !

En Douglas nog bedankt voor de gastvrijheid. Douglas zijn knutselzolder is
een plek waar ik prima slaap. Om over het eten nog maar te zwijgen.

hallo
alles staat hier klaar om vroeg te vertrekken
de laatste hand nog gelecht aan de modellen en alles weer vaarklaar gekregen
de accu's volgeladen en vooral veel goesting
groeten raf

@ Raf,

Ik heb jou een mail gestuurd! Wat het varen betreft, ik ben vandaag met Lex wezen varen op een heel rustig stukje vaarwater.
Je kan er gemakelijk je boot inleggen! Het is bij de 1 ophaalbrug, rechts het hoekie om. Beneden bij de brug kan je je boot goed te water laten. de brug heet de Orthenburg.

Bereid je maar vast voor op véél vragen van publiek, ik ben er nu een beetje hees van! Vooral als je een sub open maakt, dan kan het heel druk worden...........

Veel plezier!

@ Ronald,

Wat betreft de gastvrijheid, geen probleem, kleine moeite.
Voor de volgende keer, welkom!

Douglas

Wat Ronald al zegt, heel leuk daar in Den Bosch!!!! Ik heb me er prima vermaakt, veel te zien en te doen. Ook de jongens waren niet bij de mariniers weg te slaan, klimmen en meevaren in rubberboten, top!

Qua modelbouw; een gastvrije ontvangst en uitstekende verzorging van Modelbotenclub Titanic, mooie waterbak om in te varen, en erg veel modellen te zien. De duikbotenhoek was ook goed gevuld, en we hadden aan belangstelling niet te klagen! Het varen in de bak moest met beleid, zoals meestal met die dingen. Maar in het open water later die dag kon Douglas zijn Ohio eigenlijk voor het eerst de sporen geven. En hoewel ze nog niet 100% zuiver getrimd was voer ze erg mooi strak door het water. Prachtig model!

db1.jpg

Het duikbotenhoekje.

db2.jpg

Veel verschillende modellen met 'geamputeerde' Lafayette.

db3.jpg

En daar is de rest... Uitleggen, praten, nog een vraag, erg veel interesse!

db4.jpg

De waterbak.

db5.jpg

Douglas' andere passie.

Een heel leuke dag dus, afgesloten met een smakelijk buffet. Voor de volgende keer mag je mij op de lijst zetten Douglas! Bedankt voor de verzorging en organisatie, ook richting Modelbotenclub Titanic!

PS Nu eindelijk een meegenomen fototoestel ook nog gebruikt ... ik leer het wel!

hallo
mark en ik zijn juist terug thuis
de foto's komen straks
eerst een bedankje richting titanic voor de leuke ontvangst en het materiaal om de inwendige mens te versterken (eten )
de waterbak was voor de u2540 wat aan de kleine kant maar beter dat dan helemaal gaan water
mark heeft zich er met het rode 0 etje heel de dag in kunnen bezighouden
de mensen die er aan het wandelen waren stelde meer dan genoeg vragen om je niet te vervelen

een geslaagde dag en ons mag je ook terug op de lijst zetten voor volgend jaar

groetjes raf

Ziet er allemaal heel gezellig en leuk uit.
Had er ook wel zin in maar de laatste meeting van de Mustang club was er ook en...
eerst maar verder bouwen aan mijn U-boot. :)

Zijn er nog mensen die wat foto's op een site hebben staan?

Groeten,

Joris

Bij deze ook van mijn kant de complimenten aan de organiserende club "Titanic" voor de fijne organisatie, aankleding en verzorging van de stand en niet te vergeten de verzorging (hapjes en drankjes) van de gasten. (want ook ik was gast in mijn -ex- woonplaats).

:wink:

Hallo allemaal,

Voor mij was het net als iedereen een geslaagde dag cq weekend. Ik vind het heel leuk om te lezen dat de mensen
die zijn gekomen, het erg goed naar de zin hebben gehad. Dat is dus voor herhaling vatbaar!

Ik zal een link plaatsen van deze pagina naar onze leden van de Titanic, zodat ook zij de positieve verhalen kunnen lezen.
1 persoon was niet aanwezig, en die ga ik wel even vermelden. Dat is Guus, de secretaris van Titanic. Die heeft héél veel
tijd in de voorbereiding gestoken, maar kon niet aanwezig zijn. Jammer, maar de volgende keer is ie erbij!

Namens Titanic wil ik iedereen bedanken, en hopen dat erover 2 jaar nog meer mensen richting 's-Hertogenbosch komen.

Douglas

Back