s9257 casing

• Topicstarter Topicstarter megmenhe
  • Startdatum Startdatum
M

megmenhe

Guest
weet iemand waar ik s9257 servocase kan bestellen/halen
of past er ook een andere op??
hij heeft de laatste crash niet overleeft

Heb je dan nog zoveel vertrouwen in die servo na zo een crash dat de case stuk is
persoonlijk zou ik dan een nieuwe servo kopen

omdat mijn tail geknakt is zijn de oogjes van de casing afgebroken
de servo zelf heeft geen beschadigingen en werkt nog naar behoren.

Let op : ik heb dat ook voorgehad. Op zich geen probleem om de gears te vervangen (gebruik servovet), maar je hebt dus wel een heeeeel klein schroevendraaiertje nodig om die vijsjes los- en vooral vast te draaien. De s9257 op mijn T-Rex450 zit dus dicht met plakband, omdat ik de vijsjes niet voldoende kan aandraaien. Ik weet niet welke maat je nodig hebt, laat staan waar je die schroevendraaiertjes kan vastkrijgen. Als iemand dat weet mag hij het altijd laten weten !

En voor 9 euro koop je een setje van Stanley of Skandia !!

Ja duh, zo van die 'doe het zelf' heb ik hier tig setjes liggen. Stuk voor stuk rommel, en dan moet je daarmee die superkleine servoschroefjes van een HS65 of een s9257 losdraaien, dat kan nog net, maar terug vast in een nieuwe housing ? Vergeet het.

Maar gelukkig heb ik een nonkel die juwelier is. Volgende keer eens checken of hij me niet aan een degelijk setje kan helpen.

Die van Stanley of Skandia heb ik nog niet gezien. En misschein zijn die van de link van Helihabit wel OK, ze zijn in ieder geval al wat duurder...maar dat zegt niet altijd wat.

Ja, zo van die setjes van €5, €10 en dergelijke, die vind ik hier ook in de Gamma, Hubo, Brico en consoorten...maar dat is niet wat ik zoek.

Om je een voorbeeld te geven, voor de T-Rex250 had ik een TIG-inbusje gekocht in Amerika. Het verschil met het meegeleverde prulletje is onvoorstelbaar, veel juister van maat, en veel steviger. Maar ik zoek dus zo'n setje maar dan van een degelijke kwaliteit. Ben ik nog nergens tegengekomen, zelfs niet in de hobbyzaken...misschien op de beurs in Dortmund binnenkort :-). En de servoschroefjes zijn nog net een maatje kleiner dan de kleinste in die standaardsetjes.

Super Service Van 4rc.nl

ff terug on-topic

over de service van 4RC.nl na het sturen van een mailtje kreeg ik het volgende terug

We hebben hem niet op voorraad, maar ik zal dat meteen gaan regelen. Als hij op voorraad is bij Robbe, staat hij einde van de week op de site.

een top service dacht ik zo
heb er nu dus 1 besteld

gr Mark

Bedankt voor de tip. Gezien de prijs verwacht ik er niet te veel van, maar ik denk dat ik ze toch ga bestellen...toch free shipping en het beetje kopergeld wat me dat kost...

Alleen toch de site eens uitpluizen of ik niks anders kan gebruiken ;-).

Update : heb die schroevendraaiertjes intussen binnen...zien er op het eerste zicht goed uit voor die prijs, heel fijn, maar we zullen zien wat er overblijft na het eerste gebruik...

Update : heb die schroevendraaiertjes intussen binnen...zien er op het eerste zicht goed uit voor die prijs, heel fijn, maar we zullen zien wat er overblijft na het eerste gebruik...

ik heb inmiddels redelijk wat spul daar weg, en tot nu toe is de kwaliteit redelijk tot goed geweest. in elk geval een betere kwaliteit dan je voor het bedrag verwacht..

ben benieuwd of ze doen wat je hoopt

Back