Overgenomen van Gerjan. Vanmiddag begonnen met de strut op zijn plek te zetten. Houten plankje erachter met een klein plaatje carbon er op. Motorsteun en as is besteld . Eens kijken of we de boel leuk op kunnen bouwen. Ik ga er nog wel een laminaat van cfk inleggen . Wordt vervolgd.
Leuk project Die romp ziet er behoorlijk breed uit. 1800kV TP motor, mooi . Ga je hem opbouwen voor 6S? Hij valt goed op in het glitter roze
Zeker een leuk project . Ben ook reuze benieuwd naar de vaareigenschappen van de cat Ga ,t fijn volgen . Succes met de opbouw Grt tom
die catjes lopen goed en kunnen erg hard lopen je moet eens kijken in die groepen op facebook uit taiwan etc daar varen ze allemaal met deze rompen
Ik had nog een paar stukjes cfk over. Deze in de romp en voor over de naad van boven en onder dek geplakt. Dan kan ik misschien van het weekeinde de motor steun gaan uitlijnen. Op de foto lijkt het laminaat nog al bobbelig ,maar het zit strak op de romp bodem.
Dat scheelt ,n hele hoop zo,n qua sterkte . Heb je dat geknipt of met zo,n rolmesje . Ik ben aan dat materiaal een hagelnieuwe schaar van zwitserse makelij ( 80 euro) verloren . Ik dacht ...en nu koop ik een echte goede schaar .nou...na 10 of 20 cm deed ook die niks meer. Ik wist toen niet van zo,n rolmes haha . Knuppel actie he Hoop dat jij ,t beter voor elkaar hebt. Denk ,t wel zo te zien Volg de vorderingen Altijd leuk om te zien . Grt tom
Ik heb er zo'n schaartje voor gekocht. Hij knipt nog steeds aardig goed. Maar ik ben geen groot verbruiker hoor
Ohhh oke ... Das wel een dikke . Ik zal eens kijken naar zo,n schaar Bedankt voor je delen . Ik moet binnenkort ook de binnenkant gaan voorzien van een nieuwe mat Grt tom
Vanmorgen nog even wat tijd gevonden om te hobbyen . Motor steun plaats bepaald ,as doorvoer gemaakt . Alles afgetekend,gepast . Best wel tevreden nu. Plaatjes bij de praatjes.
Zowww...dat schiet ineens op Goed bezig man . Gebruik je geen doorvoerbuisje voor je buiten as?? Grt tom
Toch vind ik dit veeeeel mooier als een carbon laag . Dat gele met dat zwarte dat heeft toch wel.wat bijzonders hoor . Ga er toch es over nadenken nog . Lang geleden dat ik dat gebruikt heb dat carbon / kevlar . Toen de laatste schaar het ook begaf heb ik denk een mini trauma gekregen haha . Als ik ,t nu moet doen heb ik gierende hart klepjes . Fiekerdefiekerdefiekerdebiek .
Thanks ! Maar nee ,niet echt aan gedacht ook. Is wel iets voor de volgende. Ik gebruik iig geen Teflon Inliner. Er zit dus nog een messing buisje in de buitenste buis. Dus eigenlijk wel een doorvoer buis maar dan dezelfde lengte als de binnenbuis.