Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bart,...Verzenden hiernaartoe wordt natuurlijk wel duur, en dit is een pakket waar de douane zéker aandacht aan zal besteden... reken maar dat er de helft van de prijs bijkomt. Maar dan is-ie nog steeds vrij goedkoop.
Tsja, ook die ASW 28 van € 66- klinkt wel aantrekkelijk. Ziet er prachtig uit, toch?
Is het nou echt zo slecht?
En dat is nou precies wat ik er wel mee wil.thermieken kan je er denk ik niet echt mee.
Dat is waar(en volgens mij ben jij handig genoeg)
Die ASW 28 staat 2 keer bij de 'Gliders'
- € 66,14 (HK warehouse)
- € 81,86 (DE warehouse)
Het Duitse warehouse is flink duurder
Weet niet wat de verzendkosten zijn
En dat is nou precies wat ik er wel mee wil.
Ik vind zo'n schaalkist gewoon erg mooi, maar ik vlieg te weinig om er € 300,- voor uit te geven.Dat is waar. Dan maar verder mijn semi-schaal Graupner ASW-22 opknappen.
Nou... zoals je hier kunt lezen is het profiel van de ASW-22 niet erg 'thermikfreundlich'. Dat viel dus een beetje tegen.In ieder geval succes met je ASW-22, kijk die doet het natuurlijk wél goed in de thermiek.
Wel eerst die lelijke pop eruit halen! :evil:
Tijd zal leren hoe de kwaliteit is. Verwacht er niet te veel van.
Maak praktisch niets uit in prijs als je in Hong-Kong koopt of in het DE Warehouse ( dat tevens ook van Hong-Kong afhangt )
...maar ook hier geldt dat de piloot niet schaal is. In een 1:1 zwever is er volgens mij nooit een handbreedte ruimte tussen je schouders en de cockpitzijwanden...
Dat komt omdat wij het tóch wel kopen...Dat is een van de dingen die ik gewoon niet begrijp van de Chinezen: ze maken vaak mooie spullen maar laten het bijna altijd na om ergens de puntje op de i te zetten terwijl dat toch geen of nauwelijks meer moeite kost.
Wel eerst die lelijke pop eruit halen!
Ja i.d.d. Als je naast de echte salto sta dan is de bovenkant van de V staart ongeveer op kruis of buik hoogte. Met de pop lijkt het alsof hij staand niet eens met zijn hoofd er bij zou kunnen komen. In echte zwevers kom ik altijd met mijn haren tegen de kap aan en schouders tegen de zijkanten en ik ben maar 1.85m lang.
Dat is een van de dingen die ik gewoon niet begrijp van de Chinezen: ze maken vaak mooie spullen maar laten het bijna altijd na om ergens de puntje op de i te zetten terwijl dat toch geen of nauwelijks meer moeite kost.
...see the scale finish and attention to detail of the large pilot and cockpit...