Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
sorry ik snap echt niet wat je bedoelt.
Hoe ik het doe: even met fictieve waardes.
Richting moet zijn 12mm up, 10mm down.
Hoogte moet zijn 6mm up en 5 mm down.
Dat doe ik door vol links rudder te geven en de servoweg voor de servo van het linker stuurvlak terug te draaien tot ik 10mm uitslag naar beneden heb. Voor de rechter servo zet ik de servoweg op 12mm omhoog.
Dan geef ik vol rechts rudder en zet servo voor het rechter vlak op 10mm down, de linker op 12mm up.
Vervolgens geef ik vol up en met de dual rate voor hoogte zet ik up op 6mm en down op 5mm.
Begrijp ik echter dat 2 mm verschil tussen onder en boven al voldoende is om het gewenste effect te bereiken?
sorry ik snap echt niet wat je bedoelt.
Hoe ik het doe: even met fictieve waardes.
Richting moet zijn 12mm up, 10mm down.
Hoogte moet zijn 6mm up en 5 mm down.
Dat doe ik door vol links rudder te geven en de servoweg voor de servo van het linker stuurvlak terug te draaien tot ik 10mm uitslag naar beneden heb. Voor de rechter servo zet ik de servoweg op 12mm omhoog.
Dan geef ik vol rechts rudder en zet servo voor het rechter vlak op 10mm down, de linker op 12mm up.
Vervolgens geef ik vol up en met de dual rate voor hoogte zet ik up op 6mm en down op 5mm.
oh okay dat wist ik niet. Ik heb enkel MX-12 en MX-16's gehad, en die hebben het niet. Ik ken zelfs de term ATV nietBij Graupner, iig bij mijn MC-24, is er wel een hard eindpunt, dat stel je in met ATV.
(zoals bij wel meer zenders trouwens).
Gerben
Moet de hoogteuitslag dan meer zijn (op richting) dan de down-uitslag? Ik dacht dat dit andersom moest zijn...?
Een beetje uitgangspunt zou fijn zijn. (heb namelijk nog nooit met een V-staart gevlogen)
Van het weekend bezig geweest met de instellingen. Mijn zender heeft een V-tail mixer die perfect werkt! Ik hoef weinig in te stellen, het ging bijna vanzelf. Vandaag de remaiden, zoals het er nu naar uit ziet tegen het einde van de middag. De kans is dan groter dat er iemand is die m op kan gooien. Zo niet doe ik het zelf. Met 5S trekt ie zowat uit m'n hand...