sander zijn tt-01

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi.

ik heb sinds gister een tt-01 nu heb ik een aantal vraagjes zodat ik wat meer weet erover.
ik heb al vanalles gelezen wat er veranderd moet worden aan een standaard
tt-01, en heb daarom ook een 2e hands gekocht eerst even een foto ervan zodat het wat duidelijker is:
img1119v.jpg

een aantal detail foto's waarop je kan zien:
alu aandrijfas
carbon upperdeck
lrp regelaar en een nosram vision motor met koelribben.
stabilisatieset
img1120qoc.jpg

img1121dq.jpg

versterkte veren en alu bumperplate
img1122r.jpg

kreeg er ook nog een drift setje bij:
img1123jg.jpg

toen maar even een wiel eraf gehaald om te kijken of er kogellagers in zitten omdat dat belangrijk is had ik gelezen, en ze zitten erin:
img1124kc.jpg

even verder gaan sleutelen om te kijken wat er in zit:
img1127eb.jpg

img1128nk.jpg

de regelaar:
img1130jh.jpg

3 accu's die ik erbij kreeg:
img1131z.jpg

wie kan mij vertellen of de regelaar en motor goed zijn en hoeveel turns ze zijn. of dit een goed setje is en wat ik nog zou veranderen hieraan.
de auto zelf is deze goed of moeten er dingen veranderd worden?
is dit een goede aankoop geweest?

had nog even de accu's opgeladen en even door het huis gereden kijken wat de auto deed, naar buiten werd hem niet omdat het regende.

ik ben al snel gestopt met binnen rijden:
img1132is.jpg

nog een laatste vraag welk model tt-01 is dit.
had gezien dat er ook D en E versies zijn.

gr sander

Mooie auto.
Hoe hard gaat die ongeveer??
En zat er geen body bij?
En niet lullig bedoeld maar aan die 1600 accu heb je niks.

Laatst bewerkt door een moderator:
wat ik zou doen is de stuurinrichting in alu.
zolang je hier geen speling op hebt is dit niet echt nodig maar begon bij mijn 2 tt01's wel te komen vandaar dat ik veranderd heb.reed veel strakker zo en rechtuit veel stabieler.vooral nodig met brushless dan als je hogere snelheden haalt dan 40 km/h.
Om te driften heb je eigenlijk niet meer nodig dan je cardan as in alu en dat heb je dus...
Toen ik op circuit leerde rijden knotste ik nogal eens tegen de randen (pkracing) en daardoor braken af en toe de plastic stuurblokken.
deze ook naar alu veranderd en was opgelost.
onthoud wel dat je ergens wel een breekpunt moet hebben,een volledige alu wagen is dan ook weer niet goed.dit krijgt veel te harde klappen waardoor dingen krom gaan staan.
voor een brushed auto is de jouwe zeker genoeg uitgerust.

Weet niet wat je er voor betaald heb maar wel een goede koop geweest denk ik.
Type d of e is niet meer van belang omdat de auto al bijna alle denkbare upgrades heeft. (Type D is de meest uitgebreide versie maar die van jou is nog verder geupgrade)
Brushed motor ken ik niet, maar zou zelf voor een motor gaan zonder losse borstels want deze slijten snel en zijn best wel prijzig. Kijk eens voor een carson cupmachine.. leuke motor voor weinig geld !, of anders brushless maar dan zul je ook aan een andere regelaar moeten.

bedankt voor jullie tips.
heb er 3 body's bij gekregen zijn niet de mooiste meer.

heb vanochtend uitgezocht hoeveel turns motor en regelaar er in zitten.

de regelaar is een lrp super reverse die tot 13 turns aankan.
en de motor is een nosram vision 19x2

wat is jullie mening over deze set?

gr sander

even iets anders, het is volgens mij de geüpgrade tt-01, die heeft een andere accuklem dan de type's E en D

even iets anders, het is volgens mij de geüpgrade tt-01, die heeft een andere accuklem dan de type's E en D

Klopt,
Dit is inderdaad een geuprade accuklem, kost een paar centen maar is
wel een stuk sneller dan het origineel. :puppydogeyes:

Hoi ik ben net nieuw en ik vraag me af hoe ik een electrische auto tot drift kan maken.

driftbanden kopen. als optie diff achter locken en als je een tt-01 heb gekocht, direct alu aandrijfasje erbij kopen.

[mod]Er is een heel groot TT-01 topic op dit forum. Gelieve daar alles te vragen en voor te stellen wat over de TT-01 gaat. Het is niet nodig om voor elke TT-01 een nieuw topic te openen.

B.v.d.[/mod]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back