Savöx brushless motor ervaringen

via de proffessional program box in ieder geval wel:

A) The programmable items for the CAR ESC are:
3.1 Running Mode
3.2 Drag Brake Force
3.3 Low Voltage Cut-Off Threshold
3.4 Start Mode
3.5 Maximum Brake Force
3.6 Maximum Reverse Force
3.7 Initial Brake Force
3.8 Throttle Neutral Range
3.9 Timing
3.10 Over-Heat Protection
3.11 Motor Rotation
3.12 Lipo Cells

kijk eens aan, dan zijn er twee manieren om de richting te veranderen, mooit toch? :D

Zolang de savox motoren nog niet werken met bijvoorbeeld de LRP regelaars missen ze potentieel een enorme doelgroep. Jammer!

Laatst bewerkt door een moderator:
Een vraagje: wat kost zo'n savöx motor nou?
Dan bedoel ik inclusief verzendkosten enzo..

Ik heb in totaal een kleine 70 euro (Ideal) betaald voor een 3650 7 turns (sensorless). Snelle verzending en prachtig afgewerkte motor zonder speling, zuivere wikkelingen, gewoon heel erg clean (Decall sheet voor de auto was wel leuk geweest....).
Ik heb geen ervaring met de Castle creations e.d. maar ik ben zeer content.
Support vanuit de distributeur is ook goed.

Ik heb in totaal een kleine 70 euro (Ideal) betaald voor een 3650 7 turns (sensorless). Snelle verzending en prachtig afgewerkte motor zonder speling, zuivere wikkelingen, gewoon heel erg clean (Decall sheet voor de auto was wel leuk geweest....).
Ik heb geen ervaring met de Castle creations e.d. maar ik ben zeer content.
Support vanuit de distributeur is ook goed.

Ik bedoel zo eentje die Joram op zijn brushless FLM savage heeft zitten.

Zolang de savox motoren nog niet werken met bijvoorbeeld de LRP regelaars missen ze potentieel een enorme doelgroep. Jammer!

Dat betreft alleen de sensored motoren; de sensorless heeft daar geen enkel probleem mee. En aan de sensored uitvoeringen wordt gewerkt Rogier, ik heb dit meteen doorgespeeld en er wordt meteen actie ondernomen. Vooral nu LRP de prijzen voor de BL regelaars bijna heeft gehalveerd: LRP

Back