savage central

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door dikketienes, 19 apr 2004.

  1. dikketienes

    dikketienes

    Lid geworden:
    23 jun 2003
    Berichten:
    417
    Locatie:
    Breda
  2. Michiel D

    Michiel D Guest

    Je kan kijken of het een geregistreerd bedrijf is.
    Als het niet geregistreerd is zou ik het daar niet bestellen :lol:
    Maar als het niet duur is kan je het proberen.
     
  3. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    ik denk dat het wel goed zit..

    ik vond dit op de site: "About Us

    Hours
    Monday 12:00 - 7:00
    Tuesday 12:00 - 7:00
    Wednesday 12:00 - 7:00
    Thursday 12:00 - 7:00
    Friday 12:00 - 7:00
    Saturday 12:00 - 7:00
    Sunday 12:00 - 6:00
    Contact
    Phone 978-649-2221
    Fax 978-649-0002

    Address
    Hobby Fever
    130 Middlesex Road
    Tyngsboro, MA 01879

    E-Mail inquiry@hobbyfever.com

    Proud sponsor of Mini-T Central.com, Savage-Central.com and home of the Savage-Central Store."

    laters, thomas
     
  4. Michiel D

    Michiel D Guest

    Ik denk ook dat het goed is :D , je moet waarschijnlijk alleen een tijd (1-8 weken) wachten voor het bij je thuis is :(
     
  5. KevinS

    KevinS Guest

    Dat soort klein spul stoppen ze in een gevoerd envelopje of een GPM envelop en dan heb je het vaak binnen 10 dagen thuis.

    Maar waarom koop/ bestel je dit niet gewoon bij de lokale hobbywinkel? Met verzendkosten ben je zo $11 ~ 9 Euro kwijt. Wat kost het hier?
     
  6. dikketienes

    dikketienes

    Lid geworden:
    23 jun 2003
    Berichten:
    417
    Locatie:
    Breda
    Nou omdat hij hier in nederland niet te krijgen is want hij was nergens op vooraat en de importeur heeft hem ook niet dus vandaar en als ik daar bestel denk ik dat ik nog wat andere dingen er bij doe anders is het niet rendabel denk ik.

    gr dick
     
  7. smallblock

    smallblock Guest

    Ik heb hier al een paar keer besteld. Het is net zo veilig als elke andere webshop in de USA.
     
  8. Guest

    Guest Guest

    niet elke webshop is veilig ;)
     
  9. smallblock

    smallblock Guest

    Klopt, ik zie nu pas dat ik het woordje "bekende" vergeten ben.
    Maar het mooie van kopen met een CC is dat je tegen allerlei soorten van fraude en verlies verzekerd bent.
     
  10. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    niet met elke CC volgens mij. (dus goed voorwaarden bij je CC lezen)
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    de hpi importeur in nederland vind ik zoon vaga site kan niet eens via het internet bestellen ik heb een mail gestuurt 2 weken geleden en krijg geen bericht terug
     
  12. Blade_3

    Blade_3 Guest

    de importeur van HPI, is merit en leverd alleen aan winkels, het zou wat zijn als zij van al die merken alle producten in schappen moeten gaan leggen... en dan nog een site maken onderhouden, mensen inhuren om te verkopen... waarom denk je dan dat er nog normale winkels zijn als de importeur regelrecht aan de klant leverd... daar is de winkel noujuist voor...
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    zal wel maar ik heb dubbele remmen nodig voor me savage waar kan ik dat vinden?
    Heb al gezocht alleen in america kan ik het bestellen 24.00dollar en 27.000doller verzend koste nou laat maar veel te duur
     
  14. Ray

    Ray Guest

    @ Mark Smits Savage 21
    Ik weet niet of je de dubbele schijfremmen van hpi bedoel(87150), maar die zijn wel in Nederland verkrijgbaar.
    Bij Q staan ze voor 21,65 en bij PK voor 24,60 op de sites.

    Groeten Ray
     
  15. delsol

    delsol Guest

  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    okey bedankt jongen dan kan ik weeer remmen :D
     
  17. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    Voor een enkel onderdeel zijn de verzendkosten inderdaad hoog... Maar als je nu wat meer dingen besteld dan ben je in verhouding goedkoper uit als in Nederland...

    Ik bestel regelmatig in Amerika, maar bestel natuurlijk niet 1 simpel dingetje, maar gelijk wat meer onderdelen die ik ofwel nodig heb of nodig denk te hebben binnen korte tijd...

    Omdat ik soms 2 of meer stuks van dingen bestel (bijvoorbeeld spu gears) kan ik wanneer dat nodig is ook een collega RC-rijder met dezelfde auto helpen wanneer ie wat nodig heeft.
     
  18. Anonymous

    Anonymous Guest

  19. Anonymous

    Anonymous Guest

Deel Deze Pagina