savage foto album

Discussie in 'Foto-Album' gestart door NMTRacer, 20 feb 2004.

  1. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    Kan je je foto's gewoon niet uploaden in modelbouwupload 640x480 is groot zat. Deze server is zo traag waar je je foto's nu heb opgezet.
     
  2. Dirk Jan

    Dirk Jan Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 apr 2003
    Berichten:
    3.548
    Locatie:
    Veenendaal
    3,74 pk voor je LRP.28 lijkt mij wel heel erg sterk. Dat haal je nooit met die motor. Hij zal zeker weten veel power hebben, maar ik denk eerder 1 pk minder, rond de 2,75 pk.

    Verder: mooie Savage en je hebt je kap leuk gespoten 8)
     
  3. Blade_3

    Blade_3 Guest

    jah ok, ik zal nooit de 3,74 pk halen. volgens mij hebben ze de motor tijdens het bepalen van deze cijfers laten lopen op 25% nitro terwijl ik 16% heb voor de levensduur... ik schat als ik um op hoogste niveau op zun 3,25 krijg, maar of ik dit nu nodig heb :p tis wel leuk om mee te patsen he ;)
     
  4. Blade_3

    Blade_3 Guest

    kan wel maar ik heb echt geen zin om ook nog eens al de foto's in groote en bestandsgroote aan te gaan passen, het kost al veel tijd om ze te uploaden naar rcpics...
     
  5. Ray

    Ray Guest

    Kan ze hellaas niet zien, remote linken werk bij rcpics ook niet meer. Ik krijg de volgende boodschap in beeld:

    Due to the increasing cost of bandwidth, RCPics.net has disabled remote linking of images. If you would like remote linking enabled for this site, have your site administrator contact jeff@rcpics.net to arrange a subscription to the RCPics.net remote linking service.

    groeten Ray
     
  6. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    MAN! zelfs onze server is 10x sneller dan dat :| En daarnaast motiveren links mij niet echt om ze allemaal te bekijken, zeker niet bij zo'n slome server.... Zonde mark! Upload ze maar op modelbouwforum.tk ;)

    Groeten, Thomas
     
  7. Blade_3

    Blade_3 Guest

    :fist:

    Nie miepen 8)

    bij mij werkt elke link zoals het hoort en elk plaatje binnen 5 seconden, snap niet wat er fout gaat bij jullie :?
     
  8. Erikderaaf

    Erikderaaf

    Lid geworden:
    18 sep 2003
    Berichten:
    1.942
    Locatie:
    Zijtaart, noord-brabant
    problemen met het bekijken van de plaatjes van rcpics kan met je firewall te maken
    als ik bij norton internet security privacy control uitschakelt lukt het wel....
     
  9. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    lekkere wagen hoor maar waar is die allu bumper :lol: volgens mij zou dat heel geod staan bij deze kap 8)
     
  10. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
  11. NiTrO

    NiTrO

    Lid geworden:
    1 dec 2002
    Berichten:
    1.130
    Locatie:
    nevele
    heel mooie body maar met zo n motor zou ik toch eens kijken naar een spider diff.

    zelf zou ik heel graag een nieuwe motor hebben maar de hpi .21 is nog lang niet versleten....

    heb je geen foto's van je auto zonder body?

    ik heb trouwens geen problemen.

    dus nu verder on-topic

    gretos nitro
     
  12. Savage28 !!!

    Savage28 !!! Guest

    Hij heeft spiderdiffs. Issie alleen vergeten om er bij te zetten.

    @herman: Een alu bumper is de grootste fout die je maar kunt maken als je ook noig wilt rijden met je Savage.... Één keer ergens tegenaan rijden en die bumper zit in elkaar....

    mgoed, ontopic...

    Greetz, Robbert
     
  13. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    eeey dat hoeft niet hoor :wink: gewoon niet op je neus landen of tegen bomen aan rijden :lol:
     
  14. Blade_3

    Blade_3 Guest

    ejj, met mijn rijstijl he, ik rijd tegen bomen aan, neem van mij aan 8)

    ennuh, ik heb al een spiderDiff en een goede ook, hij houd het goed met me lrp motor, ik zal um eens een keertje openmaken voor inspectie...

    ik heb daar als het goed is alleen de nieuwe hop-ups neergezet...
     
  15. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    Zo, een tijdje geleden weer tijd gevonden om te rijden met mijn savage. Lekker mijn schans erbij gepakt en insane jumps gemaakt.
    Na een tijdje ging ik volgas de schans op, gevolg was dat de savage zo'n 3 meter hoog sprong.
    Perfecte landing maar bij de jump daarna viel de schans uit elkaar..... SAVAGED!

    [​IMG] :D

    De schans was dus toch niet savage-proof :(

    Groeten, Thomas
     
  16. remie

    remie

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    1.296
    Locatie:
    Velden (Nederland)
    hieronder een paar foto's van mijn savage, hij ziet er nu een stuk slechter uit met name de kap :lol:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    dadelijk als ik thuis ben zal ik wat foto's maken van mijn projectje.
    ik heb er namelijk lichten op gezet en dat ziet echt strak uit.
    en natuurlijk wat meer foto's in actie als het weer goed word :cry:
     
  17. theonlyone

    theonlyone Guest

    Savage 25 RTR met zelfgespoten Proliner Chevrolet Thunder Silverado body

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Savage 25 RTR met zelfgespoten Proliner Chevrolet Thunder Silverado body
     
  18. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    Zo, het wordt winter en dus ook te slecht weer om lekker te gaan bashen.
    Daarom heb ik besloten om mijn savage een grote beurd te geven.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Een savage volledig in onderdelen ziet er opeens niet meer zo groot uit he :D??

    -Ik heb werkelijk elk schroefje los gehaald, dus ook van de versnellingsbak, en radiobox.
    -Vervolgens heb ik alles in een sopje schoon geschropt
    -Alles laten drogen en straks ga ik alle lagers weer smeren en versleten schroefjes vervangen.
    -Tot slot ga ik elk kapot getrilt schroefdraad (door springen) opnieuw tappen (moet nog kijken of dit kan.)

    Groeten, Thomas
     
  19. pfff jij heb zin :|
    maar is wel goed om dat 1 x per jaar tedoen :)

    groet,
    Frank
     

Deel Deze Pagina