Mja, nog een rede was dat ik gek werd van de slechte diffs. Deze ga ik aanpassen, hie zal ik foto's van plaatsen als ze klaar zijn. Gewoon, alles in een sopje, kan geen kwaad. Daarna gesmeerd met wd40 Vering heb ik wel uit elkaar gehaald en opnieuw gevuld. Dus uiteindelijk is alles echt los geweest op de versnelling na (die 3 tandwielen aan elkaar, afstellen hiervan is lastig, vandaar) Groeten, Thomas
ik had mijn savage ook schoon liggen te maken van het weekend nadat ik die foto van jou had gezien. vanmiddag was ik klaar, meteen rijden lekker in een wei met POEP :lol:
Hmm, mijn doel was het opknappen, daarom lag hij al een groot stuk uit elkaar vanwege die diffs. Toen ben ik dus weer doorgegaan met uit elkaar halen.. Wat ik wel weet is dat ik eerst een foto'tje maak voordat ik hem ga (ab)use-en ... Ik wil dus kijken of ik de savage weer net zo netjes kan krijgen als toen ik hem kocht Ik houd julie op de hoogte! Later, Thomas
ja ja mijn savage nog orgineel maar de aanpassingen zijn in aantocht misschien iemand tips voor verlichting op de savage? :lol:
leuk gedaan met die foto's ik zal die van mij ook es bij elkaar zetten. en wat die verlichting betreft: http://www.pkracing.nl/bodylichtplaat.jsp btw, je moet wel wat aan die antenne doen,...
ja de antenne is gebroken met overdekop gaan en wat die lichten betreft de prijzen staan me niet echt aan wil eigelijks iets zelf in elkaar knopen maar toch bedankt voor de link ps als ik mijn bar gemonteerd heb komen de foto's er uiteraad weer bij zie hier het voorbeeld
heb de aangepaste kap nog niet klaar Heb al wel de onderdelen kant en klaar maar moet nog even het spul instaleren dan kunnen er ook foto's gemaakt en geplaats worden
het is wel een beetje offtopic maar goed deze bedoelde ik: quote: Frage : ...muss ich die Schutz Profile abschrauben, bevor ich die Karosserie vom Chassis trenne ? Antwort: NEIN ! Die Bügel sind lediglich mit der Karosserie verbunden. Die Befestigungs Profile unter der Karo liegen lose auf den Stützpunkten des Chassis auf. > siehe* D.h. Schutzbügel und Karo sind eine Einheit, die gemeinsam vom Chassis entfernt werden können. * Ich empfehle, zwischen die Auflagen der Karo und des Chassis auf eine Seite ein Moosgummi zu kleben.
ok de aanpassingen zijn gedaan kijk en vertel wat je ervan vind koelkop beschermer en veerbeschermers chassis versteviger
Ben ff aan het spelen gegaan met mn nieuwe fototoestel... In combinatie met een LRP.28 motor levert dat leuke resultaten:
ik ben ook even aan het spelen geweest met de camera, maar vooral met de auto ik heb niet zo'n hoge resolutie gebruikt helaas, maar goed ff inzoomen: