Savage Nano

Zit al een tijdje de E-revo 1/16 VXL te overwegen, maar die is echt belachelijk duur voor zo'n 1/16tje. Ben daarom wel benieuwd naar de prijs van deze Savage, dit vind ik toch wel een hebbedingetje:p

Ik hoop zo rond de €200 :D

Zit al een tijdje de E-revo 1/16 VXL te overwegen, maar die is echt belachelijk duur voor zo'n 1/16tje.

dat valt heel erg mee. :roll: De Brushed 1/16 E-Revo kost 200 euro.
De brushless versie is een stuk duurder.
De Savage nano is ook gewoon brushed (teminste, die op de foto.) dus als die ook 200 zou kosten, is die net zo belachelijk duur als de mini Revo/Slayer

Ze hebben de HB minizilla nu gewoon onder het HPI label uitgebracht...

HB is ook gewoon een tak van HPI , was vroeger vooral gericht op hop-ups voor de HPI's maar zijn langzaam ook met modellen gekomen die wat meer prestatie gericht waren als de HPI's.... Voor de Hop-ups hebben ze nu weer het merk Edit opgericht ;)

Om de "strijd" aan te gaan met Traxxas hebben ze de minizilla gewoon afgestoft en voorzien van een nieuw labeltje/stickersetje ....

Ze hebben altijd al achter gelopen op Traxxas bij HPI wat dat betreft ... De eerste echte brandstof monster truck (met achteruit) was de T-maxx....

Zit al een tijdje de E-revo 1/16 VXL te overwegen, maar die is echt belachelijk duur voor zo'n 1/16tje. Ben daarom wel benieuwd naar de prijs van deze Savage, dit vind ik toch wel een hebbedingetje:p

Ik hoop zo rond de €200 :D
*kuch* In de aanbieding voor 249 (plus 10 verzendkosten vanuit Oostenrijk). Is een aanbieding dus voor zo lang het duurt... ;)

Weer eens tot leven wekken.

Ik heb ze maar eens een mailtje gestuurd en dit was het antwoord....
======================================
Dear Sir,

The Savage Nano is still undergoing development, but is scheduled for
release towards the end of this year.

Kind Regards,

James Stewart
Customer Service Technician
======================================

Ik denk dat ze aan het ontwikkelen zijn als ze er tijd voor hebben en maken. Het zal bij HPI niet de hoogste prioriteit hebben. Toch leek het mij wel een leuke voor mijn dochter. Die vind de grote ook leuk.

Back