Savage rijders flevoland?

• Topicstarter Topicstarter AllstarDC
  • Startdatum Startdatum
A

AllstarDC

Guest
Hallo mensen,

Zijn er hier ook mensen uit omgeving Lelystad
die ook Savage rijden?

GR,
Mark

Hoi Roy,

Waarom heb je de Savage weggedaan
als ik vragen mag?

ik heb de savage toendertijd weg gedaan met pijn in mijn hart maar ik rij zelf ook truggycup en had dus 2 truggy's staan en daar ging zoveel geld in zitten dat de savage me te duur werd om er ook nog bij te houden (heb wel nog wat kleine onderdelen liggen)

m.v.g. roy

Hoi Mark,

Ik woon in Harderwijk en rij met mijn zoontje ook Savage (3.5 en een X).
Heb je in de polder een leuke locatie?? Wij rijden in Harderwijk op een oud fietscross baantje maar daar laat men ook veel honden uit, dus eerst een rondje lopen met een schep om het een en ander op te ruimen.

Groet Gert

@ Roy, wat heb je nog aan onderdelen?

@ Gert, Wij zijn hier tot nu toe met 3 savage rijders.
en rijden vaak bij Bataviastad daar is een quad baan met mooie heuvels.
Zondag gaan we hier de oude fiets cross baan proberen
Als dat bevalt willen we proberen de gemeente zover te krijgen dat
we dat specifiek mogen gebruiken voor offroad rijden.

k heb nog chasis platen (standaard van de savage ss 4.6) en ik heb nog flm adjustable shocktowers liggen en nog wat standaard plastic spul
m.v.g. roy peters

Helaas die adjustable towers heb ik ook, plastic heb ik vrijwel niet
meer, bijna alles is alu

hallo allemaal

wij rijden aan het strand ,tussen harderwijk en elburg,elke zaterdag middag als het een beetje weer is, wij komen uit het t,harde ,hier heb je mooi de ruimte en ligt vrij centraal ten opzichte van iedereen,lijkt jullie dat niet wat?wij rijden trouwens met fg baja en marders.
m v g
aart

Hallo Aart,

Ben even wezen rondrijden maar welk strandje bedoel je tusse H'wijk en Elburg? Lijkt me leuk om ook eens te komen rijden (2x Savage) en de baja's en marders te zien rijden.

Gert

hallo allemaal

wij rijden aan het strand ,tussen harderwijk en elburg,elke zaterdag middag als het een beetje weer is, wij komen uit het t,harde ,hier heb je mooi de ruimte en ligt vrij centraal ten opzichte van iedereen,lijkt jullie dat niet wat?wij rijden trouwens met fg baja en marders.
m v g
aart

welk strand rijden jullie, want harderwijk elburg is 20Km.
achter de riviera camping toevallig?

komen wij ook een keer op zaterdag langs

off road

hoi, ik ben wim en heb een savage flux.
als er mensen zijn die samen iets willen afspreken om te rijden lijkt me dat wel leuk. ik kom uit lelystad.

Off road rijden

Hallo Wim,

Ik woon in Harderwijk en rij ook regelmatig met 2 x Savage 3.5 en 4.6 bij www.rcelburg.nl daar vind je onder bashtime waar we / men gaat rijden. Lijkt me leuk om eens een Flux in actie te zien. We hadden iemand in Elburg met een Flux maar die heb ik maar een keer in de verte zien rijden.

Groet,
Gert

Back