Savage x vol alu maken

• Topicstarter Topicstarter harry1981
  • Startdatum Startdatum
Zoals ik het lees heb je maar 1 van deze nodig. 2x sav.... 1PR dus 2 maal een paar, betekent 2 keer 2 is 4 armen onder en boven. genoeg voor je hele auto dus.

Voor de zekerheid kan je even een mailtje sturen.

ik wil niet lullig doen maar hoe lang wil je nu met deze auto doen ?
lezen we over 2 weken niet een nieuw topic..
ik wil mijn baja bomb proof maken ?

hey eef, heb jij m gekocht of ik.Dat bepaal ik zelf wel even dacht ik zo.Als deze vol alu is en ik doe m weer weg dan bepaal ik dat ook WEER zelf.

he jongens geen ruzie maken.. maar ik vindt idd dat harry dat zelf moet weten.. dat is toch het mooiste wat er is.. sleutelen aan je auto verbeteren.. laten blingen :)..
een man moet toch bezig gehouden worden.. hahahahahahaha

Precies..mijn MT2 is ook zobeetje weer aluminium af,en ik denk dat ik hem ook weer verkoop(ook nog geen liter mee gereden...)

idd,met de savage word waarschijnlijk ook niet gereden,puur voor het mooi maken.Kan maar zo zijn dat die daarna in de kamer komt te staan.Tja klinkt mischien raar maarja ieder zijn eigen,en wat eef bedoelt,ik heb in zeer korte tijd meerdere auto's gehad,2x marder , 1xfg monstertruck en nu dus de savage ( van bobobo ) whaha. En wat hier na komt,geen idee.Maar zal m ook even plaatsen bij de project afdeling.

he niet schelden he... :)
het is bonobo hahahahaha bobobo...tsssssssss.
En ik zie de project foto's tegemoet.. dan kan je hem onder jouw oude marder zetten.. hahahahahaha

Haha,tsja,ben net een half jaar bezig met rc,en een Tamiya Hornet,HPI E-Savage,HPI E-Firestorm,HPI Baja,HotBody`s Mini-Zilla hebben het veld al moeten ruimen,en nu de HPI MT2 klaar is,moet die ook wijken ben ik bang..maar ik heb nu wel een groot probleem..wat moet ik nu kopen??????,Ben erg aan het twijfelen tussen een Traxxas Revo en de E-Max..

sorry bonobo wahhaha, ik vind de traxxas revo ook erg mooi,ook leuk spul voor te krijgen trouwens.Ja keuzes maken is nou eenmaal lastig,mischien dat je ergens met beide auto's kunt rijden ( modelbouw winkel ) hier in de buurt kan dat,is ideaal als je twijfelt tussen bepaalde modellen.

Ruzie maken ligt niet in mijn aard.. dus wees niet bang bonobo.
Maar 2 weken terug had mijnheer harry het nog over dat hij alleen elektro wilde.
Mensen steken energie in een topic om hem te helpen en minuut later switch hij weer naar nitro.. kan aan mij liggen maar dit soort gedrag heeft meer het niveau van puber van 13.

Veel succes met het BOUWEN van vol alu savage, ben benieuwd hoever je komt...

Ach ja.. misschien kan ie gewoon geen keuzes maken... dat probleem heb ik ook alleen mijn vriendin houdt mij in de gaten en dat helpt :) hahahahaha Succes Harry met je project

sorry bonobo wahhaha, ik vind de traxxas revo ook erg mooi,ook leuk spul voor te krijgen trouwens.Ja keuzes maken is nou eenmaal lastig,mischien dat je ergens met beide auto's kunt rijden ( modelbouw winkel ) hier in de buurt kan dat,is ideaal als je twijfelt tussen bepaalde modellen.
Waar is die zaak,met die goeie service dan?

Ruzie maken ligt niet in mijn aard.. dus wees niet bang bonobo.
Maar 2 weken terug had mijnheer harry het nog over dat hij alleen elektro wilde.
Mensen steken energie in een topic om hem te helpen en minuut later switch hij weer naar nitro.. kan aan mij liggen maar dit soort gedrag heeft meer het niveau van puber van 13.

Veel succes met het BOUWEN van vol alu savage, ben benieuwd hoever je komt...

Ik ben het helemaal met Eef eens. Dan is het dit, dan is het dat. Dubbel posten enz. Vragen stellen en niet reageren. Echt puberaal gedrag.

Ja maar van vragen wordt je niet dom :). En niet iedereen is hetzelfde.. maar goed.. als harry full allu wil dan is dat toch prima... :) ik zie het probleem niet en als je niet wilt posten omdat hij "puberaal doet" dan post je toch niet? :) hahahahahahaha ieder zijn ding..

Heren, even het volgende,
Elkaar gaan afzeiken, is NIET nodig. Zeker op een forum, kan het zo zo zijn dat men elkaar verkeerd begrijpt, en dat het een en ander niet zo bedoeld was, maar toch anders opgevat word door anderen. Het eventuele gebruik van smily's kan dit soms verhelpen.

Daarnaast kan het ook zijn zoals de TS min of meer aangeeft, dat hij graag auto's bouwt, verbouwt, en vervolgens weer verkoopt. Niets mis mee lijkt me toch?? Iedereen beleeft aan verschillende takken van de modelbouw zijn hobby.

Dat hij in andere ogen veel vraagt over verschillende wagens, lijkt hiermee dus te verklaren. Echter vergeet ook niet dat je niet HOEFT te reageren... Heb je niets zinnings of enkel ongefundeerde kritiek, laat het wezen, en post niet....

Alvast bedankt........

Back