Na aan koop van een king hauler en aldoor al met het idee gelopen te hebben om is een 4 asser te maken heb ik de stoute schoenen aan getrokken en ben met een scania begonnen , eerst was de planning om een mercedes te gaan maken maar dit komt in een later stadium nog , heb al een extra chassis van een king hauler en voor de rest komen er nog spullen voor een mb 4 asser te kunnen gaan maken maar nu eerst de scania 
Het onderstel in begin stadium ( let op ik werk hem niet 1:1 uit !!)
Even een proef overzicht
Het word een trekker in m'n eigen styl en fantasie dus het kan wezen dat de afstanden niet 100% gelijken zijn met de echte wereld
De bedoeling is om te proberen hem groot en deels voor de 18-10-09 klaar te krijgen en ook rijdbaar te hebben we zullen zien of dit lukt
De cabine van de king hauler daar gaat met de toekomst nog wat verbouw werk aan komen en in een andere versie terug komen
Grt Ivar

Het onderstel in begin stadium ( let op ik werk hem niet 1:1 uit !!)
Even een proef overzicht
Het word een trekker in m'n eigen styl en fantasie dus het kan wezen dat de afstanden niet 100% gelijken zijn met de echte wereld

De bedoeling is om te proberen hem groot en deels voor de 18-10-09 klaar te krijgen en ook rijdbaar te hebben we zullen zien of dit lukt

De cabine van de king hauler daar gaat met de toekomst nog wat verbouw werk aan komen en in een andere versie terug komen

Grt Ivar
Laatst bewerkt door een moderator: