Scania 6X4

hallo
o ja kijk das een ander verhaal dan,
dan zou ik een as nemen zoals onder de tamiya xc/cc,high lift en de crawler zitten,zijn sterker en die kan je inkorten,
kijk anders bij seidel duitsland onder pajero,daar staat deze as en die kan je op maat zagen en past ook op de achter as aansluiting,achteras is bijna het zelfde,maar het asje met een plat kantje heeft de xc/cc chassis ook,
130 mm lang is de korte wb versie xc/cc,pajero wb=245mm
155 mm lang is de lange wb versie xc/cc,vw touareg wb=270 mm
hoop dat u er wat aan heeft,
u kan natuurlijk ook gewoon bij de rc modelzaak 2 kruiskoppelingen halen van boesch,wat voornamelijk wordt gebruikt bij de botenmannen,
en er een stuk staal rond in maken,wat bij de bouwmarkt vandaan te halen is,
mvg markioo

hallo
op marktplaats staat nu onder tamiya iemand die heeft de kruiskoppelingen van tamiya,
je moet wel bieden,ik geef het enkel maar als tip,
of je kijkt op de site van www.modellbau-seidel.de voor nog meer tamiya onderdelen,
succes,mvg markioo

Laatst bewerkt:
De kleurstelling ga ik waarschijnlijk zo maken, en zo krijg je ook een beetje een idee hoe de accessoires gaat staan.
Binnenkort zal hij ook gaan rijden want ik heb de carson as besteld die je gemakkelijk in kan korten.
scaniaac3.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb het met photoshop gemaakt, maar ben wel begonnen met een blanco model van v8forum. Dus ik heb hem niet helemaal zelf gemaakt alleen aangepast.

Ja ik had ze in waspik al gezien, ze zagen er zeker goed uit.
Zijn ze al in de verkoop want die ik heb gezien waren voor de malen werd mij verteld.
En zitten er ook glaasjes bij?

Back