Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hele mooie truck hoor, kan niet anders zeggen, dan dat het erg mooi geworden is.ondanks dat het niet geheel mijn smaak is is de truck erg mooi !!
Sjon
Hele mooie truck hoor, kan niet anders zeggen, dan dat het erg mooi geworden is.
Maar Sjon wat is niet geheel jou smaak, de lampjes?
Nou wacht dan maar af tot mijn LZV klaar is.
Heeeel veel lampjes hoor.
Groet Henk
tja, dat uitgedoste. Ik weet dat er vele mensen nu zijn die zeggen: "die is gek" maa voor mij is een truck iets om mee te werken. Dus niet zoveel tierelatijntjes, lampen, tranenplaat etc.etc., Begrijp me echter niet verkeerd !!!!! Er zijn hele mooie trucks, zowel op de weg als op de baan. ik zou zelf echter nooit zo'n truck maken.
Wat betreft de LZV's: mooier conrast kan er dan bijna niet zijn... hahahaha.mijn werkpaard ju showtruck.
GreeZz Sjon
Juist door deze diversiteit wordt een baan interresant om te zien voor de toeschouwers toch?!
Genoeg gepraat over "onze" vorkeuren.... verder met deze mooie scania!!
![]()
![]()
GreeZz Sjon
M&M, waar heb jij deze cabine van ''de'' oer volvo vandaag ????
Één van de mooiste volvo ooit gemaakt !!!!
ondertussen al wat verder gedaan met de highline
plaats voorzien voor leds in de zijspoilers
lichtlatten gemaakt voor onder de zijskirts, die worden later nog wel gecromeerd
[/URL
achterbumper volledig zelf gebouwd
[URL="http://imageshack.us"]![]()
Modelbouw gaat niet over alles kopen hoorhey zou gy voor mij ook zo ene wille bouwen ik zal wel ne eerlijke prijs geve![]()
mvg sander