Scania LZV met 2 Wipkarren

Modelbouwers, ik ben weer eens lekker gevorderd.

De 1e testritten zijn gemaakt.

Ben nog lang niet klaar, genoeg details en afstellingen nog te doen, maar het begint wel al vorm te krijgen.

Hier een filmpje wat ik er al van heb gemaakt.

Laatst bewerkt:
Hallo Dobermann,

Mooi filmpje.
SMILEY FILMT.05.jpg
De combinatie is echt gaaaaaaaaaaaaaaf !

De combinatie ziet er echt heel realistisch uit.

Het achteruit rijden gaat supergoed, Top !
Smiley  2 Dikke duimen - TOP.jpg

Het zogenaamde gat achter de cabine tussen de laadbak valt nauwelijks op en is zeker niet storend.
Het af en aankoppelen werkt perfect.

Op deze combinatie mag je best trots zijn !

Bedankt voor jullie reactie's en complimenten, doet de mens goed !

Zoals in het begin gemeld is dit mijn eerste RC truck die ik bouw en dan gelijk maar een eigen ontwerp ipv een standaard truck.

Zelf ben ik ook heel erg blij met het resultaat tot nu toe, en denk zo nu en dan al stiekem aan een volgend project..........

Hallo Dobermann,

Mooi filmpje.
Bekijk bijlage 404348
De combinatie is echt gaaaaaaaaaaaaaaf !

De combinatie ziet er echt heel realistisch uit.

Het achteruit rijden gaat supergoed, Top !
Bekijk bijlage 404349

Het zogenaamde gat achter de cabine tussen de laadbak valt nauwelijks op en is zeker niet storend.
Het af en aankoppelen werkt perfect.

Op deze combinatie mag je best trots zijn !

Ja, dat gat valt in de praktijk echt mee, ben blij dat ik er geen spoiler op heb gemaakt.

Enneh ja dat "Achteruit" rijden/rangeren is mijn favoriete sport, vooruit rijden kan iedereen zeg ik altijd maar (nou ja) :)

Wat een gaaf project en wat een GOEDE uitvoering! Mag je trots op zijn. Ik heb helemaal niets met Bart Smit maar begrijp hem goed! Dat aan en afkoppelen is briljant. Erg goed. Hoop hem een keer te mogen filmen op een truckbaan in Nederland!!! Zeer de moeite waard!

Mooi filmpje Dobermann van een super combinatie. :worship::worship::worship:
Ik heb je hele verslag gevolgd en tijdens het kijken een paar "O, JA" momentjes gehad. :yes:
Veel plezier met deze dikke Scania.

Back