scania nederlands leger met dieplader

dieplader

Weer even een update en enkele vragen.

Allereerst zijn alle bouw werkzaamheden zijn klaar en kan de dieplader gespoten gaan worden.

PICT0005%20(2).JPG

PICT0006%20(2).JPG

Tevens heb ik van Marten77 een stuur unit gekocht en die reeds in elkaar gezet. Nog even wachten op 1 onderdeeltje en dan kunnen we sturen.

PICT0001%20(4).JPG

PICT0002%20(4).JPG

PICT0003%20(3).JPG

PICT0004.JPG

Nu was ik bezig met de verlichting. Hiervoor wilde ik een ontvanger inbouwen en daarachter een velichting set plaatsen die met LED verlichting kan werken (LED set van wedico). Weet iemand welke en waar ik zo'n set kan krijgen?

mooie gedaan zeer net , je led set moet dit perse wedico zijn je hebt namelijk goed kopen setjes op ebay kosten iets van 14 incl verzending gebruik het zelf ook en het werkt goed en betaalbaar ;)

succes met de afbouw van de mooie combi :D

grt ivar

hee

mooie trailer.
ziet er goed uit.
die electronica heb je erg netjes gedaan.

groetjes erik:cool:

beste ivar,

Ik heb de licht set reeds compleet t.a.v. de LED lampjes. Die zaten er toen bij. Nu wil die aansluiten op een unit om ze via een ontvanger aan te sturen. Ik vind namelijk de kabels tussen de trekker en dieplader zo lelijk. Die units op ebay, kun je me daar een link van sturen. Dan kan ik kijken of ik de LED's gewoon weg laat en mijn eigen gebruik.

zo meneer theije dat ziet er mooi uit nu nog creatief met een spuit bus zijn,:p
en dan staat er een mooi combinatie op de baan.

mvg bertus

Hallo famdetheije,

Nou dat ziet er goed uit zeg, mooie semi-dieplader !!

Maar de Semi-dieplader van defensie hebben toch 7 assen ???

dieplader rijd en stuurt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb de laatste tijd niet stil gezeten en heb enkele zaken af gekregen. Vandaag hadden we een tentoonstelling met mijn club (MBCZL) en ik moest de dieplader af hebben. Dus......... een kleine foto reportage wat er de laatste tijd gebeurd is en het eind resultaat (tot dus ver).

PICT0008.JPG

PICT0010.JPG

PICT0176.JPG

PICT0178.JPG

PICT0184.JPG

PICT0183.JPG

PICT0181.JPG

PICT0182.JPG

Hallo Chiel,

Hmmm, mooie semi dieplader geworden hoor, ziet er heel mooi en realistisch uit, SUPER !!
Samen de de Scania is het een hele mooie combinatie geworden !!

Laatst bewerkt:
Hoi Chiel,

Dit is een zeer nette combinatie geworden :)

Ben zeer benieuwd naar je rijervaring met die sturende assen ?
Mocht je hierover nog vragen hebben, je weet me te bereiken ;)

Vraag over de rijregelaar

misschien kan mij iemand helpen.

ik heb de tamiya 1838 MB met een oude DDS unit van tamiya (de oude geluidsunit) deze doet het op zich goed maar er komt een piepend geluid of van de motor maar ik denk zelf van de rijregelaar bovenuit.

zie het volgende filmpje LIeYDkgUBKA[/media] - German King Tiger on lowbed with Mercedes Benz Tamiya

dit stoort enorm hoe kan ik dit piep geluid voorkomen?

Laatst bewerkt door een moderator:
misschien kan mij iemand helpen.

ik heb de tamiya 1838 MB met een oude DDS unit van tamiya (de oude geluidsunit) deze doet het op zich goed maar er komt een piepend geluid of van de motor maar ik denk zelf van de rijregelaar bovenuit.

zie het volgende filmpje [URL="
- German King Tiger on lowbed with Mercedes Benz Tamiya[/URL]

dit stoort enorm hoe kan ik dit piep geluid voorkomen?

Klinkt inderdaad als een regelaar probleem:-?

Laatst bewerkt door een moderator:
bijde wagen zijn bij mij bekend Scania heb ik gereden en de daf bij ons bekend als tropco rij ikzelf nu op daar heb je 2 versies van 4 asser en een 7 asser
mocht je over 1 van de 2 info willen vraag maar

Back