Nog een Modelbouw Kunststof kunstenaar met een grote K
Kleine "k" De grote K staat hier boven.
Dankje
O nee, weer iemand die vindt dat niets klopt aan een Tamiya bouwpakket.
Als ik als beginner al die fouten al zie. Misschien moet Tamiya ff beter hun best doen.

En bedank voor de likes natuurlijk
Door de corona kan ik toch niet naar mijn vriendinnetje toe, dus maar uitleven op hobby nummer 2.
Spiegels zijn nu aan de beurt om te passen. Rechts kan er zo op, maar links moet nog ff de breedte spiegel eraf. Zat er bij Brutus ook niet op.
Dashboard een kleur gegeven. En achter de meters een ledje geplaatst.
Glas is een stukje van een cd hoesje. Van Luchard had ooit een doorzichtig stukje groen plastic gekregen.
Dat op het glas en daarover de sticker uit de bouwdoos. Ziet er niet slecht uit, al zeg ik het zelf.

Aan de achterkant wil ik naast de luchtvering ook de schokbreker hebben. maar niet zo schuin van links naar rechts zoals de tamiya dat bedacht heeft.
Dat moet beter kunnen. Na passen en meten ben ik met deze oplossing gekomen.
Beugel die normaal ervoor gebruikt wordt bij de bladveren gekanteld, daar een gaatje bij geboord en dat lipje war nu nog naar onder zit ff afslijpen.
Past precies met het wiel.
Tijd om het cassis weer kaal te maken op de juiste kleur erop te spuiten.
Op zoek naar donker grijs, antraciet of zoiets . Auto shop in en zie daar bumperspray grijs. Das precies de kleur die ik wil.
Kleurtje erop en we kunnen nu alles definitief gaan aansluiten. Draadjes all over the place.
Onder het dashboard nog paar kleine rode ledjes geplaatst. Zie je alleen iets van in het donker, maar dat vond ik geinig.
Ff alles passen met cabine erop.
Krimpkous erom en in chassis leggen.
Dan weer verder met de tank. Soms ga je iets te snel en moet het weer eraf. Tank was al mooi zilver-grijs. Maar dan plakt en niet zo goed.
Tankbanden erom. Voor degene die opletten. Dit was nog voordat het chassis is gespoten.
Ik werk alles door elkaar. Ben met alles tegelijk bezig. Probeer hier in verslag alles beetje te ordenen.

Bovenop de tankbanden zitten nog sluitingen die er dus ook op moeten.
2x 1mm lichtgebogen op elkaar geplakt dan in vorm geschuurd en op de banden geplakt.
Tot zover weer de update.
Prettig weekend allemaal.
Groeten Peter.