Scania R620 - 6x4 Highline (1ste truck)

Discussie in 'Bouwverslagen Trucks en Bouwmachines' gestart door gixxergirl1986, 11 okt 2010.

  1. Gister was het redelijk mooi weer dus ben met de motor op pad gegaan voor spuitbus. heb de kleur van mn motor laten nastellen, en heb nu de verf in huis. Dus project kan weer verder. Misschien van het weekend de cabine al spuiten
     
  2. Norbert kok

    Norbert kok

    Lid geworden:
    16 feb 2006
    Berichten:
    263
    Locatie:
    hengelo
    Ik wens jou veel plezier met het bouwen van je eerste truck, ik ben benieuwd wat voor een kleur hij krijgt.
    suc6!!

    groeten norbert
     
  3. Gister ook nog even spuitbus met blanke lak gehaald :)
    En gelijk even een afstandsbediening besteld althans mn vriend dan. (de fc 16)
     
  4. Ff update.
    Tijdje terug de afstandsbediening al opgehaald :D
    Van de week ook al bezig geweest met het ontwerp voor de trailer en het wordt een replica van een race truck/trailer van het suzuki race team uit amerika. (aangezien ik toch helemaal gek van van suzuki ja waarom niet dus haha) Nu dat allemaal bekend is kan de vrachtwagen in kleur gespoten worden :)
    En daarna kan ik weer verder met bouwen :)

    Binnenkort weer fotos!!
     
  5. Zore

    Zore

    Lid geworden:
    27 sep 2007
    Berichten:
    1.178
    En? Gaat het lukken met opbouwen van de truck? We zijn er klaar voor.

    [​IMG]
     
  6. Eindelijk weer eens ff een update!
    31 december is de truck gespoten. Helaas zat er kleur verschil in de spuitbussen die toch echt nagesteld waren (zou dus het zelfde moeten zijn) Dus resultaat was niet mooi:( 2 weken later alles weer een keer gespoten en vorige week de mfu etc aangesloten en verder opgebouwd. Sinds zondag rijdt de truck al rond.

    Nu nog verder upgraden met extra lampen etc. En uiteraard nog een trailer!!

    Foto's volgens snel
     
  7. Zore

    Zore

    Lid geworden:
    27 sep 2007
    Berichten:
    1.178
    @gixxergirl1986, ben benieuwd naar de foto's.
     

Deel Deze Pagina