scania r620 scania

hier de beloofde fotos
DSC01073.JPG

DSC01089.JPG

foto van op de stand op de oldtimer motocros veel leuke reacties gehad
DSC01102.JPG

en zo staat hij er ondertussen bij gelukig da ik een transport kist heb want hij heefd de al ge bunjie jumpt van de kast in de caravan vergete op de grond te zette :showass:
zo dit was het weer grtz kenneth

Hallo Kenneth,

Mooie Scania hoor, echt SUPER !

Hallo Kenneth,

Kijk hier eens !

VT02 geschikt voor volume transport,
Maatvoering 73mm x 21.5mm,
Passend op standaard Tamiya velg,
Samenstelling rubber compound,
Bestel nr: band VT02,
Prijs € 8,95 per stuk

Wellicht makkelijker voor je :)

Succes.

zwaailichten

hoi gisteren de zwaailichten van carson binnen gekregen en deze geplaats
had op het forum al geleze dat deze groot uitvallen maar de afmetingen klopen de fout zit bij tamiya de zwaailichten lijken te groot om dat de spoiler van de scania te laag zit bij een echte staat deze schuiner en komt dus hoger

grtz kenneth

rvs bumper

hoi
ik heb een vraag weet iemand waar je een rvs bumper kan vinden voor een scania of is er iemand die deze kan maken tegen een schapelijke prijs
weet zelf niet hoe ik hier aan moet beginen
grtz kenneth

Hallo Kenneth,

Wat een mooie scania misschien kun je de bumper zelf maken maar hier hebben ze vast wel tips.
Wat voor een oplegger komt of zit erachter???Ook zelfbouw ben wel nieuwschierig.........:p

Groeten van Nico.

cabine

hoi
voor een mooie rvs bumper moet je bij bred last zijn die heeft hier ergens op een topic over onderdelen voor je truck,een foto ervan,
moet je maar even zoeken,
mvg markioo

hoi hier enkele fotos van hoe hij er nu bij staat de trailer is ondertussen ook bijna klaar op een paar kleinigheidjes na dan

HPIM0809.JPG

HPIM0808.JPG

HPIM0807.JPG

mijn alereerste zelf gemaakte palet
HPIM0806.JPG

zelf gemaakte brul pijpen
HPIM0805~0.JPG

HPIM0804~0.JPG

HPIM0805.JPG

zo dat was het voor deze keer
grtz kenneth

hoi als je eens in de buurt ben van genk dan kom je maar eens kijke, meschien dat je in oktober naar de beurs in genk komt en dat we dan eens afspreken
grtz kenneth

Back