Scania topline WP de koning

goedenavond ,

Ik zal me eerst eens voorstellen ik ben Robin 26 jaar uit Borne Overijssel .

Ik ben bezig om de topline van wp de koning na te maken . Op de voorloop as na wil ik hem zo identiek mogelijk maken !

Alleen heeft het origineel geen Deense achterbumper en de mijne inmiddels wel (van Martijn) .

De sideskirts worden 3D geprint net zoals de achterbumper , alleen nog op zoek naar een oplossing voor de verstralers op de grill ivm het Verkerk front mocht er iemand zijn die wat weet hoor ik het graag .

Nu heb ik echter niet heel veel tijd maar mocht ik tijd hebben zal ik hier de updates plaatsen .

Het rek is er inmiddels af en word bewaard voor een later project

Hierbij wat foto’s , mvg Robin

C1726225-C88E-4CE1-820A-3C05CC295AB7.jpeg
8F569671-2C76-4939-BFAD-921FEA9CDC52.jpeg
1F73A19D-72FC-41B2-AE7D-0C9C81C26CA7.jpeg
5A8F13C4-6259-4FDF-9E6F-8A1B792AB48C.jpeg

Wees welkom op het forum, veel lees en bouw plezier gewenst.

welkom op t forum
voorloopas kan je maken van de gestuurde trailer as van de reefer koeltrailer of container trailer
deze past zo op de tandemophanging
je zal wel de cardan as iets moeten aanpassen door n tussenblokje bovenin chassis te plaatsen waar je je cardan as mee geleid

welkom op t forum
voorloopas kan je maken van de gestuurde trailer as van de reefer koeltrailer of container trailer
deze past zo op de tandemophanging
je zal wel de cardan as iets moeten aanpassen door n tussenblokje bovenin chassis te plaatsen waar je je cardan as mee geleid

Klopt maar ik vind dat die dan slecht stuurt als je er mee rijd

Als hij dan slecht stuurt, dan heb je niet de juiste geometrie hiervoor uitgedokterd!
Je kunt ook een gewone vooras gebruiken, maar dan moet je ook de ophanging daarvan aanpassen.
Dan kan je dus een enkel lucht gebruiken.

Als hij dan slecht stuurt, dan heb je niet de juiste geometrie hiervoor uitgedokterd!
Je kunt ook een gewone vooras gebruiken, maar dan moet je ook de ophanging daarvan aanpassen.
Dan kan je dus een enkel lucht gebruiken.

Ik ga liever voor een sleep as of mischien een niet gestuurde voorloop as , moet ik nog even kijken

Back