Ik heb dus een Schülze ISL6-636+ en Schülze ISL6-330d. Allebei geven ze na 3 uur Ni-Cd laden en 4 uur Ni-Mh laden een maximum charge time aan, en beginnen ze eindeloos te piepen zonder de uiteindelijk geladen hoeveelheid weer te geven. Nu klopt dit fenomeen volgens de handleiding, maar toch vind ik het ergerlijk. Als ik langzaam mijn zenderaccu wil laden bijvoorbeeld, dan moet dit in enkele stappen gebeuren. Om dit te voorkomen knal ik hem nu met 600mAh vol zodat hij binnen 4 uur klaar is. Iets wat ik liever niet doe eigenlijk.
Heb de handleiding even door zitten lezen, maar kan zo 1-2-3 niet vinden hoe ik die maximum charge time kan veranderen wat waarde betreft, zo niet helemaal uitschakelen. Ook in de legenda kwam ik iets dergelijks omschreven niet tegen.
Wie weet toevallig hoe dit op te lossen is?
Heb de handleiding even door zitten lezen, maar kan zo 1-2-3 niet vinden hoe ik die maximum charge time kan veranderen wat waarde betreft, zo niet helemaal uitschakelen. Ook in de legenda kwam ik iets dergelijks omschreven niet tegen.
Wie weet toevallig hoe dit op te lossen is?