schaal heli met turbine

deze heli vloog (in het echt dan) dit jaar ook op de luchtmachtdagen.

Prachtig toestel, en zeker op het filmpje is het model echt in niks van de echte te onderscheiden!

hoi,

bedankt allemaal voor de info:-)

een beetje opruwen vooraleer de ophangingen van de raketwerpers te lijmen

URL=http://img442.imageshack.us/i/wimpy001.jpg/]
wimpy001.jpg
[/URL]

eindelijk het begin gemaakt en de rakethouders gelijmd :-)

URL=http://img824.imageshack.us/i/wimpy002.jpg/]
wimpy002.jpg
[/URL]

verdorie, zie ik dat er toch nog ergens wat epoxy is uitgelopen op een zichtbaar gedeeldte , is er iemand die weet hoe je dit kan verwijderen?

gtjs
wim

Hamer en beitel is dat iets ??

Als je geluk hebt en er zit nog een beetje losmiddel op dan zou je het kunnen verwijderen voorzichtig met een mesje.

Zoiets zou mij nou ook gebeuren he

Gr Japiooooo

Veel succes ;)

How to Remove Epoxy Glue

By William Pullman, eHow Contributor
updated: October 20, 2009

Epoxy is a strong adhesive that can be used to secure many different materials. As with any type of glue, epoxy will occasionally run onto surfaces of the objects you are gluing together, which makes the object look messy. Though epoxy resists most chemical cleaners, acetone can soften the glue, which can then be removed with putty knife or a similar tool. With care you can remove dried epoxy from any surface.

Difficulty: Easy
Instructions

Things You'll Need:

• Acetone
  • Putty knife or other thin, solid object
  1. 1

1. Apply a liberal amount of acetone to the epoxy. Make sure the acetone covers all of the epoxy or you will have difficulty removing it.
  2. 2

Let the acetone sit on the epoxy for several minutes to soften the glue. If you try to remove the epoxy too soon you risk damaging the surface the epoxy is on.
  3. 3

Scrape off the epoxy with a putty knife or other thin, solid object. Be gentle with the knife and start from the edge, as you don't want to damage the object the epoxy is on.​
  4. 4

Repeat steps 1 through 3 if any epoxy remains on the surface of the object.​

Read more: How to Remove Epoxy Glue | eHow.com How to Remove Epoxy Glue | eHow.com

Tel wel even op dat de acetone niet op je lak terecht komt omdat dit de lak kan oplossen!! (eerst ergens testen waar je het niet ziet)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had dit draadje destijds helemaal niet opgemerkt, wat een indrukwekkende machine!
Ben benieuwd naar wat overzichtsfotos. Wat is de algehele bouwstatus?

Gr, Roy

hoi roy,

idd dat kan zijn , ik heb het gisteren laten verplaatsen van turbine aangedreven naar schaalhelikopters

ben er nog niet ver mee hoor.

maar er word terug aan gewerkt weliswaar stilletjes aan door tijdgebrek

gtjs
wim

hoi didier,

dit zat er allemaal bij , ik zoek nog uit want ik denk dat ik ze nog verder kan uitbreiden, maar dat word als je niets hebt zeker een hele klus

gtjs
wim

Hey Wim,

Lekker schemaatje, wordt een hele klus om te airbrushen, vooral omdat ie megagroot is !!!!!

Groetjes,
Ronny

Amai Wim ,
Wat een heli gaat me dat worden ,
Die wil ik wel eens LIVE zien ,

Het kleurenschema is de MAX ... zo spuiten maar zou ik zeggen ,

Dit draadje ga ik uiteraard ook blijven volgen ...

Grtz Ron
(clubcollega van CORSAIRK ) de andere Ron ... :-)

Back