schaal heli poppen

Afgelopen weken was ik ook erg intensief op zoek geweest naar piloten poppen voor mijn Cobra. Dat viel zeker niet mee, heb ook contact gehad met Claude hierover. Ik heb denk ik 30!! webshops gemaild voor piloten van McFarlane, maar bijna nergens meer te krijgen.

De piloten die ik zocht worden al enige tijd niet meer gemaakt en het was echt zoeken, mede met behulp van Claude heb ik er twee gevonden en gekocht in Canada. De piloten zitten/liggen nog bij de douane voor hun "paspoort controle" ;) en arriveren dus volgende week.

Deze heb ik gekocht alleen als "African American" uitvoering, beter iets dan niets.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag zijn de piloten gearriveerd en ik kan niet anders zeggen dat het HELE MOOIE poppies zijn. Erg gedetaileerd moet ik zeggen en om nu de benen eraf te zagen om ze in de cobra te krijgen dat zou zonde zijn :confused:.

Ik ga toch bekijken om de poppen heel te houden en de cockpit aan te passen, al is het alleen maar om de piloten als verzamel object heel te houden.

Das mooi John.
Lukt dat in de Cobra om de beentjes er aan te houden?

Oh en vergeet de doosjes niet te bewaren.
Liefhebbers voor het genre hebben alles graag compleet.

Ik ben ook al een hele tijd op zoek naar piloten in schaal 1 op 7 voor mijn Bell. Ik heb hele mooie poppen kunnen vinden in Zwitserland, klik maar eens op onderstaand adres :

www.scale-pilots.ch

Zeer mooi,maar ook vrij kostelijk............... zoals blijkbaar alles in deze hobby !!!

1/6, 1/7 (30-25cm) vormen meestal géén probleem om te vinden.

Schalen 1/8 en meer (6, 7inch, 15-20cm) zijn (veel) moeilijker te vinden
in een aanvaardbaar schaal figuur.

Of je moet Donald Duck als piloot gebruiken.

Back