schaal lama turbine

hey ron,

heb er gisterenavond al aan gewerkt , ga proberen vanavond wat fotos te pakken nog

gtjs
wim

Goede keuze Wim, veel makkelijker te bouwen dan een dichte romp maar ook hier kun je veel tijd aan besteden.

Succes.

we gaan toch voor een andere schema omdat ik graag een lama wilmde bouwen met een winch , heb ik ook gevonden en meer zelfs eentje met een zoeklicht :-)

schaalfreak zijn is toch een verslaving:-)

heb al gemerkt dat deze HB-XII verschillende details ene keer wel opzitten en andere keer niet zoals de sneewplaten op het onderstel op de foto met de camera hangen ze er niet op en op de foto met de winch wel

gtjs
wim

Hei Wim ,

TOP man , deze LAMA heli blijft een topper ...
En laat je gewoon gaan met die toebehorens allemaal , zet ze der allemaal maar op naar hartelust ... wij hebben dat ook gedaan met onze COBRA'S ..
Van 3 modellen voorbeelden , 1 HELI maken ... oleeeeeeeeeeeeee ..

Veel succes met de bouw ... ik zit op de eerste rij om ook deze build te volgen ...

Grtz
Ron

@wimpy:

:) ik ben eigenlijk een ''snelbouwer'', maar met mijn Bell 47 G
ben ik nu al meer dan 1 1/2 jaar bezig,
altijd vind je nog wat wat nog kan of moet,

:eek: Van vlieginstellingen tot schaal verbeteringen, altijd wat, leuk!

@wimpy:

heb je ook goed gekeken, wat de verschill is
tussen een LAMA en een ALOUETTE,
volgens mij kan dat eerste foto ook een Alouette zijn??
of kijk ik niet goed??

hoi uwe

dit is een lama , op deze foto kan je het niet zien maar aan de andere kant heeft deze ook een bubble cockpit aan de deur , ik denk dat de cockpit van de allouette ook iets andes is

aan allen ,

ik zou ook willen starten met de revetten maar hoever zou ik deze het best uit mekaar zetten? zodat het toch mooi enr ealistisch blijft?

gtjs
wim

idd ben eens gaan kijken naar de allouette en der is bijna geen verschil tss die twee
ik ken niet de verschillen tss de twee en kan ze ook niet echt op het eerste gezicht vinden

gtjs
wim

Hey wim graag gedaan

en de gemakkelijkste manier om ze mooi recht te zetten is de lijnen trekken op de romp en daarna rivetbanen op te kleven.

Deze rivetbanen maak je op de pc versnijden en opkleven.

ziehier het draadje van bluebird

grts danny

bouwstrip-snake-saale-valley-28

Laatst bewerkt door een moderator:
Back