Naar aanleiding van de opmerking van Ronny (alias: “Corsairk”),
“dat het nogal rustig is op het schaalforum”
sluit ik me hier bij aan en laat ik ook even mijn heli zien.
Enkele jaren geleden ben ik begonnen met heli vliegen, mijn eerste Heli was een belt-cp van Esky… Toen kwam de eerste Trex 550 E, en van toen af aan is het met grotere sprongen vooruit gegaan en begon het schaalvliegen me steeds meer te interesseren!
Tot ik Ronny leerde kennen via dit geweldige forum! Hij nodigde mij dan ook uit om bij hem thuis te komen kijken naar zijn AS350 bouwproject…. En toen was ik helemaal verkocht…(dank U Ronny…)
Maar om jullie het hele bouwverslag te sparen, hier even een (hele) korte beschrijving van het bouwverloop van mijn AS350 Ecureuil:
Zo is het begonnen: (doosje is ongeveer 100x50x50cm...)
En zo is het na ruim 550 bouwfoto's geworden:
En zo vliegt hij: (piloot: Ronny, Alias: “Stratus”)
[media=youtube]ek-E23CI52Q[/media]
mvg Xavier
“dat het nogal rustig is op het schaalforum”
sluit ik me hier bij aan en laat ik ook even mijn heli zien.
Enkele jaren geleden ben ik begonnen met heli vliegen, mijn eerste Heli was een belt-cp van Esky… Toen kwam de eerste Trex 550 E, en van toen af aan is het met grotere sprongen vooruit gegaan en begon het schaalvliegen me steeds meer te interesseren!
Tot ik Ronny leerde kennen via dit geweldige forum! Hij nodigde mij dan ook uit om bij hem thuis te komen kijken naar zijn AS350 bouwproject…. En toen was ik helemaal verkocht…(dank U Ronny…)
Maar om jullie het hele bouwverslag te sparen, hier even een (hele) korte beschrijving van het bouwverloop van mijn AS350 Ecureuil:
Zo is het begonnen: (doosje is ongeveer 100x50x50cm...)
En zo is het na ruim 550 bouwfoto's geworden:
En zo vliegt hij: (piloot: Ronny, Alias: “Stratus”)
[media=youtube]ek-E23CI52Q[/media]
mvg Xavier
Laatst bewerkt door een moderator: