Schaalmeeting 2006, Oss

• Topicstarter Topicstarter WV
  • Startdatum Startdatum
De grote M . . . :mad:

Dan zou ik zeggen: Pizza! :P :yes:

Weinig leuker dan met een groot gezelschap in een pizzeria pizza eten! :celebrate:

Hier en daar een leuk modelletje op tafel . . . :wink:

(Voor wie geen pizza lust is er spaghetti of maccaroni. :evil: )

Ik zou zeggen: laat die slager maar zitten.

(Hoeven we ook geen troep op te ruimen. :wink: )

(Maar als het wel mooi weer is vind ik een BBQ wel leuk, hoor! 'Dik doun in toene' :wink: .)

jan.

Alexxx zei:
Jij koopt ook alles wat los en vastzit he, Maar het was niet duur opzich
Tuurlijk, ik vondt het een mooi modelletje, dus ik heb mijn Snoopy II TW eruit gedaan (was bdezelfde dag nog verkocht) en deze komt erin.
De de prijs is zeker niet verkeerd kompleeet vliegklaar excl. ontvanger.

tim_NL zei:
Ik had hem gezien op marktplaats volgens mij , snel verkocht
Mhhh, daar had ik hem nog niet gezien ik, had hem van Modelbouwwinkels.nl af

tim_NL zei:
dan heb je hem dus pas net berto?
Ga hem vanavond halen :yes:

Met de huidige weersvoorspelling weet ik niet of ik wel ga vliegen zaterdag :? . Windkracht 4 voor een 2e vlucht met de Hurri zie ik niet zo zitten om over de ALFA modelletjes nog maar te zwijgen. Ik zag wel dat ik de enige ben op kanaal 79 :D . Er zitten een hoop op kanaal 64, 71, 72, 73 en 74 dus dat wordt wel oppassen!

Toch hoop ik op een helder weermoment om met Ton wat flyby's te maken met de Hurri en Spit moet in Sephia toch mooie plaatjes opleveren, verder niet te veel gestunt dat laat ik over aan de 3d vliegers. Ik denk dat formatie vliegen lastiger is dan figuren vliegen :roll: .

Qua eten: of de Big M, chinees, pizza, BBQ het maakt me eigenlijk allemaal niet zo uit.

Ik twijfel nog of ik de Sukhoi zal meenemen, wat zijn de afmetingen van het veld?

Ook is mijn kanaal erg druk bezet, dus dat is ook nooit leuk, maar goed.... :)

Grt.

ik zal niet vloeken hier, maar ik moet zaterdag %$!#$# werken onverwachts.
Nu kon ik niet veel meenemen anyway.. want alle ingeschreven modellen zijn toch nog niet klaar. En helaas.. ook de prop voor de mustang is er nog niet.. maar ik had er graag bij willen zijn en iedereen willen ontmoeten..

Mijn kanaal 72 kan dus een streep door.. en helaas door mijn naam ook..

Peter

Da`s jammer Peter, volgende keer beter (je kan je eigen toch ziek melden :lol: )

ik zelf zit op 62 en schijn de enige te zijn dus dat is weer een meevaller, maar alles is wel afhankelijk van het weer.

Ook de modellen die we meenemen, wij gaan www.buienradar.nl goed in de gaten houden en maken dan `s ochtends een beslissing wat er allemaal meegaat, anders komen we met 1 auto want om nu de modellen in de regen op te zetten is ook niet alles en laten staan is niet alles.

Zowiezo is de Nomad niet geheel af :( maar bij goed wer zal ik hem wel meenmen.

Qua eten kijken we even aan wat we doen, een BBQ in de open lucht heeft de voorkeur omringd door allemaal mooie modelletjes maar het kan wel eens zijn dat bij andere alternatieven wij skippen en dan naar huis tuffen (zeker als het weer tegen valt).

We zullen zien.

nee.. ziek melden gaat niet.. is voor een commercial.. en daar is altijd al reclame tijd voor ingekocht.. het moet , hoe dan ook altijd klaar zijn..

Peter

Misschien (ik hoop het) komt er een tweede meeting als deze een groot succes is of als het ECHT slecht weer is.
Voor degene die wel komen: tot zaterdag

Zaterdag gewoon komen en modellen mee nemen. Het kan altijd meevallen: vaak genoeg regent/waait het keihard om het huis maar is het op het modelvliegveldje goed to doen (of andersom :( ).

De Miles kan wel wat wind hebben, zolang het maar een neuswind bij het landen is.

We zullen zien maar als het net zo gaat als vandaag heb ik goede hoop :D
op blz 17 was namenlijk een weersverwachting neergezet en daar gaven ze voor vandaag 90% kans op regen.
Ik weet niet hoe het verder in het land is geweest maar hier in Hilversum is het de hele dag droog geweest.

Laten we hopen dat dat zaterdag ook zo gaat :D

Hoi Mannen,

zo te zien wordt het toch regen en wind! :evil:

Alexzzz
Ik twijfel nog of ik de Sukhoi zal meenemen, wat zijn de afmetingen van het veld?
Kan je vast even kijken of er plek genoeg is! :wink:
http://www.deltaoss.nl/veld/veld.jpg

Je kan ook even ROND kijken, en zien hoe het er met een beetje zon er uit ziet :wink:
http://www.deltaoss.nl/foto360.htm

en een lijstje van wie er komt! :idea:
http://members.home.nl/fam.van.den.berg/aanmeldingen.htm

Fred van den Berg

De voorspelling voor vandaag was ook veel regen (90% 2 dagen ervoor) maar het is droog gebleven (ook de radarbeelden gaven dit aan).

Dus ik blijf positief en een beetje wind is ook niet erg........

atfreds zei:
Alexzzz
Kan je vast even kijken of er plek genoeg is! :wink:
http://www.deltaoss.nl/veld/veld.jpg

Je kan ook even ROND kijken, en zien hoe het er met een beetje zon er uit ziet :wink:
http://www.deltaoss.nl/foto360.htm

Tsjah, dat is altijd lastig in te schatten, dus dat zie ik zaterdag wel. Ik ben nog wat ongewennig met mijn Sukhoi (pas 4 vluchten gemaakt ermee) dus misschien blijft ie aan de grond, maar er komen wel meer statische modellen geloof ik, dus een grote mooie sukhoi past daar ook wel tussen :)

Grt.

voor mij is het nog even de vraag of ik kom (auto, weer etc..) mijn ov-10 is iedergeval niet vlieg gereed. neem natuurlijk wel mee als ik kom

trouwens wat moet ik hier van denken, daar passen wij wel onder met de modelletjes ;-) : van Herck de Condors Brecht F15 full scale!!!
even in de achteruit in parkeren?? :roll: :P

pieteralje,
natuurlijk kom je, anders kan ik je hurricane niet zien :wink:

Voor de tuin is het wel lekker hoor wat regen.
Maar dat het persé op zaterdag moet is weer minder.
Ik zal voor jullie duimen om mooi weer.
En hou het heel daar he :wink:

Back