Schaalmeeting 2006, Oss

• Topicstarter Topicstarter WV
  • Startdatum Startdatum

WV

verslagschrijvers
Naar aanleiding van verschillende posts op dit subforum is het idee geboren om een vliegende schaalmodellen meeting te organiseren.

Het doel van zo'n dag is in het echt de modellen (klaar of in aanbouw)van elkaar bekijken en (indien mogelijk) te zien vliegen, de mensen erachter leren kennen, ervaringen uitwisselen enz.

:arrow: Is er belangstelling voor een dergelijke dag?

[edit:] topictitel een beetje gewijzigd.
[edit 2:] datum in topictitel toegevoegd.

Van mijn kant zeker. Maar dan ergens meer richting zomer, mei of zo. Ik ben altijd benieuwd naar de mensen die hier het een en ander posten.

Ik ben voor :lol:

Kunnen dan misschien ook echte schaalwedstijd bouwers en vliegers uitnodigen zodat het geheel nog interssanter en leuker wordt. Valt ook een hoop van die mannen te leren. Het is maar een idee!

gr.Marcel

Count me in, hoewel ik mezelf meer als een semi-schaalbouwer zie. Maar het lijkt me leuk om de mensen achter de diverse bouwdraadjes te ontmoeten.

Ook al een eventuele lokatie in gedachten waar iedereen (ook die zonder KNVvL-brevet en/of club-brevet (zoals ik heb geen van beide :( ) mogen vliegen :roll:

Ergens richting zomer lijkt me top.

Ik heb ook alleen maar een klup brevet maar zo er wel graag willen vliegen. Zowel met mijn Corsair(arf) als het mag en mijn Canard.
Misschien kan ik mijn pa ook wel zo gek krijgen om mee te gaan.
Dus dat zal wel op een zondag worden voor ons.

Lijkt me zeker leuk, een keer in het voorjaar! Neem ik de Miles Hawk Major mee... inderdaad slechts semischaal :P

yes, ik wil ook! lijkt me super. ik denk dat ik wel kan regelen dat ons veld ter beschikking wordt gesteld. liefst op een zaterdag (kan alleen op zaterdag zelfs bij ons ((veld te zien op http://www.modelvliegsite.nl))) bij ons geen brevet noodzakelijk. Mijn kisten zijn natuurlijk alleen maar semi-schaal, maar tja 't gaat idd om de lol en om de mensen te ontmoeten!

ik kom ook zeker langs. hoop dat er nog meer sea fury`s zijn

Lijk mij een super idee. Waar en wanneer? Lijkt mij beter in het begin van de lente cq zomer. En zeker ergens midden in het land, zoals Meeren bij Utrecht.
Lekker open daar ook. Als die club het goed vindt.

Ja, ik ben ook voor :P nu alleen nog een datum dat iedereen kan en een vliegveldje

ps ik vind het een goed :idea: van Marcel(bla31) om de "echte"schaal vliegers (F4C) uit te nodigen.
Ik ben er bijna zeker van dat die dit initiatief aanmoedige om misschien in de toekomst meer deelnemers te hebben aan de F4c/semischaal wedstrijden.

We kunnen misschien het best wachten met het vast zetten van een datum tot dat de wedstrijd data bekend zijn.

tot ziens:!: :wink:

ok. al dertien geïnteresseerden. 8)

Enkele voorzichtige conclusies:
- Een dergelijke meeting moet wel gaan lukken - genoeg animo.
- Verder streefdatum richting zomer 2006 (juni?)
- Lichte voorkeur voor zaterdag (ook mijn voorkeur)
- Bij een club centraal in het land (nederland) Bij mijn club (RMVV) mag alleen elektro gevlogen worden en is de grasmat voor de meeste landingsgestellen ongeschikt, dus lijkt het mij geen goede keus voor een dergelijk evenement.

Lijkt mij een prima initiatief.
Als we het ergens op een centrale plaats kunnen houden zou dat fijn zijn.

Groet uit Limburg,
Rie Janssen

Leuk idee we hebben schaalmodellen zat dus... en bijna allemaal van tekening gebouwd dus nog mooier het lijkt me dan idd ook leuk om ideeen uit te wisselen enzo

Groetjes Dennis

Back