Schaaltreffen 2016

Een zeer interessante, leerrijke dag met vele mooie dingen, een perfecte organisatie en catering waarvoor dank Ton.

ps er was iemand die een zg 62cc verkocht ben er vergeten naar te kijken weet er iemand wie dat was?

Grt Raf

Bedankt Tom was een mooie dag goed georganiseerd waarvoor mijn hartelijke dank.
Heb ook mooie dingen gezien en de catering was ook geweldig

Een zeer interessante, leerrijke dag met vele mooie dingen, een perfecte organisatie en catering waarvoor dank Ton.

ps er was iemand die een zg 62cc verkocht ben er vergeten naar te kijken weet er iemand wie dat was?

Grt Raf

Hallo Raf, dat was ik, maar het is geen ZG62. Het is een king 60.
Mocht je toch interesse hebben, stuur me dan svp een pm. je mag hem voor een heel zacht prijsje hebben.

Groeten Roel

Ton: Hartelijk bedankt voor het gast vrij ontvangst , met alles erop en eraan.

Teus: Heeel mooie foto's !!!!

Raf sorry voor de foute informatie :frustie: ik dacht dat het een ZG62 was :hammer::hammer:

Vanmorgen om 6 uur begonnen en om 8.30 uur stond alles weer op zijn plaats en konden we weer beginnen aan onze opdrachten.

Heeft iemand nog fotos gemaakt tijdens het Alu gieten.

Ton

Vanmorgen om 6 uur begonnen en om 8.30 uur stond alles weer op zijn plaats en konden we weer beginnen aan onze opdrachten.

Heeft iemand nog fotos gemaakt tijdens het Alu gieten.

Ton
IMG_20161105_145522.jpg
IMG_20161105_140450.jpg
IMG_20161105_140653.jpg
IMG_20161105_132106.jpg
IMG_20161105_132807.jpg
IMG_20161105_145522.jpg
IMG_20161105_145535.jpg
IMG_20161105_132814.jpg
IMG_20161105_134701.jpg

Wat me aangenaam verbaasde is dat jullie een groep modelbouwers zijn die praktisch ALLES zelf maken.
Van motoren, schaalvliegtuigen tot en met de kleine details die jullie creaties tot ware kunst verheffen.
De historie en de geschiedenis van jullie toestellen en motoren zijn gedetailleerd.
Ook merkte ik een vriendschappelijke cohesie en onderlinge steun.
Jullie zijn ECHTE modelbouwers in mijn ogen.:koud:
groeten
Michel

Marco,

Vielleicht im nächsten Jahr.

Aan iedereen.

Het is vandaag een week geleden dat het schaaltreffen plaats gevonden heeft.
We hebben er weer een week werk opzitten.
Ik wil nog eens iedereen bedanken voor jullie komst , fotos en vooral voor de vrijwillige bijdrage.
Ik kan wel een treffen organiseren maar zonder jullie opkomst word het nog niets , dus nogmaals dank.

Dus tot volgend jaar .
We zitten dan met ons bedrijf waarschijnlijk in een ander pand.
Moet dan kijken of de locatie geschikt is.
Zoniet heb ik nog een paar andere mooie locaties in gedachten.
Maar het gaat ten alle tijd door.

Er is me door een vliegclub in de buurt gevraagd om een vliegend schaaltreffen op hun veld te organiseren.
Moet kijken wat de mogelijkheden zijn.
Ik houd jullie op de hoogte.

Ton

Beste mensen, ik wil jullie de foto's die ik op zaterdag 5-11-2016 heb gemaakt laten zien. Ik had die dag mijn nieuwe camera voor het eerst mee en heb bij het maken van vooral een paar filmpjes een vervelende fout gemaakt. Ik heb de film en foto stand door elkaar gegooid. Hierdoor zijn filmpjes foto's geworden en foto's filmpjes. Vooral die laatste slaan nergens op. Je ziet eigenlijk alleen de vloer, schoenen en broekspijpen. Hierdoor zijn een paar stukken die ik wilde filmen niet opgenomen net als een aantal foto's die ik heb willen maken.
Toch heb ik wel een stel foto's gemaakt. Vooral van het aluminium gieten heb ik een aardige reportage. Helaas staat het begin er niet op want toen stond de camera in de filmstand omdat ik net daarvoor het starten van de rotatie motor had gefilmd.
Je kan de foto's in mijn album bekijken. Dat album vindt je HIER.

Back