schaaltreffen 2018

Ton,
Denk dat je er niet omheen kan op in 2019 weer zo'n geweldige dag te organiseren.
Maar, die kisten in je bedrijf en de opschriften die wekken bij meerdere van ons heel veel nieuwsgierigheid op.
Kan je daar volgende keer daar wat van laten zien ?

Dat men nieuwsgierig is begrijp ik.
Al de modellen in de kisten zijn van een klant.
Als ik ze open en bloot zou opstellen en er worden fotos gemaakt van het treffen zullen deze fotos op het web te zien zijn en krijg ik problemen met onze klant.
Maar ik kan komend jaar wel iets laten zien.
Je kan alvast op onze site kijken.

www.hupkens.com

Ton

Op de site heb ik natuurlijk al gekeken, maar het is net als bij de modellen in het echt geeft een veel mooier beeld dan een foto.
Ben benieuwt wat we de volgende keer te zien krijgen.

het giet stuk is afgewerkt en gemonteerd (ziet er beter uit dan het origineel)
Nogmaals dank aan: Henk ,Ton en Rosé

Bijlagen

• 498DC471-E1C7-433F-B9D9-FB3E0301EAF7.jpeg
    498DC471-E1C7-433F-B9D9-FB3E0301EAF7.jpeg
    277,8 KB · Weergaven: 447
  • B3AFAB47-C35A-4A23-9419-11FA1E4599E5.jpeg
    B3AFAB47-C35A-4A23-9419-11FA1E4599E5.jpeg
    280,3 KB · Weergaven: 432
  • 824A2AF8-36CE-4436-9B1A-C90834E65FB6.jpeg
    824A2AF8-36CE-4436-9B1A-C90834E65FB6.jpeg
    239,2 KB · Weergaven: 398
Wat vind ik het jammer dat ik niet in de gelegenheid was om naar Elsloo te gaan.
Als ik naar de foto's kijk heb ik erg veel gemist.
Zo had ik dan bijvoorbeeld graag met de bouwer/eigenaar van de F27 Troopship een praatje willen maken.
Misschien kan deze man contact zoeken via p/m?
Top dat zoiets wordt georganiseerd.
Niets dan lof voor dit.

Grt John

Wat vind ik het jammer dat ik niet in de gelegenheid was om naar Elsloo te gaan.
Als ik naar de foto's kijk heb ik erg veel gemist.
Zo had ik dan bijvoorbeeld graag met de bouwer/eigenaar van de F27 Troopship een praatje willen maken.
Misschien kan deze man contact zoeken via p/m?
Top dat zoiets wordt georganiseerd.
Niets dan lof voor dit.

Grt John

Ik heb een tijdje met deze man staan praten. Willy van den Elsen is zijn naam. Zijn Troopship is een indrukwekkende kist.

Mvg,

Bart

Hele aardige man Willy, kom hem wel eens tegen, o.a. Op Deelen.
Heb hem nog wat leuke anecdote's verteld over de F27 Troopship, de C10.
Tijdens mijn dienstplicht nog aan gesleuteld en mee meegevlogen als dpl sld.
Was in 81' de demo kist van de Klu.

En die kist is me toch mooi gebouwd, schitterend.

Ook ik heb een hele leuke en leerzame dag gehad, ook een van mijn favorieten gezien de SPAD XIII.
Gelijk maar weer gegoogeld, er zijn maar weinig sites de een SPAD XIII als kit aanbieden. Heb bij one3rckits kits gezien van onder andere de SPAD XIII.

Wie kent deze site en heeft er ervaring mee of met de kits/modellen?

Groet,

jacob

Bij deze wil ik iedereen bedanken die de moeite genomen hebben om naar het treffen te komen.
Ook voor jullie vrijwillige bijdrage.
Door jullie reacties ben ik genoodzaakt om het volgend jaar weer te organiseren.
Ton
Hoi Ton, ik had het schaaltreffen al in mijn agenda staan en was heel graag gekomen, helaas lukte het dit jaar niet. Jammer, maar ik kijk al ernaar uit om volgend jaar dit unieke meeting te bezoeken! :banana:

Overigens, wat bouw je voor schitterende industriemodellen, jouw full scale model lijkt wel de echte “ExoMars Rover” te zijn! :thumbsup:
ExoMars Rover.jpg

Naar verluid...maar vertel het niet verder...is dit ook een vliegend schaalmodel...de met zonnecellen beklede propeller is duidelijk te zien...volgend jaar op de meeting even een demo Ton??

Laatst bewerkt:
Schaaltreffen gaat niet door dit jaar te druk met andere zaken.
Misschien volgend jaar weer.
Mijn vliegmaat Teus Houweling had hem een email gestuurd met de vraag of het nog door ging en het antwoord is nu bekend.

Hallo allemaal ,

Normaal is het schaaltreffen het eerste weekend van november.
We hebben het momenteel erg druk op het werk daarom kan het treffen nu niet doorgaan.
Het treffen gaat wel plaatsvinden maar dan in januari.

Lijkt jullie dat een geschikte tijd ?

Ton

Januari is wat mij betreft prima. Tof dat je het ondanks de drukte toch wilt organiseren :)

Mvg,

Bart

Back