Hoi Bert,
Heb het gisteren al gedaan :wink: maar als ik nu zo de foto's zie dan is de behaalde eerste plaats van zondag zeker een extra felicitatie waard.
Hoewel men altijd steld dat een Piper een eenvoudige schaalkist is, blijft het zeker een prachtige kist als die mooi wordt voorgevlogen en dat ook nog eens in windkracht 5.
Ben natuurlijk ook blij dat het posten van de foto's gelukt is en beter nog dan is er ook geen excuus meer voor het plaatsen van foto's van je volgende projecten 8) :wink: .
Laat maar komen die foto's ben razend benieuwd naar je Flybaby en wat de status daarvan is.
Baalde zelf wel een beetje van het stuk gaan van de motor in de Bristol maar heb de spirit al weer flink te pakken om te werken naar een volgend en beter schaalproject.
Moet het toch maar eens wat serieuzer aan gaan pakken en als ik zo de Hurricane zag dan is zo'n warbird van 1700/1800 spanw best een leuk en handelbaar formaat.
Nog een klein verzoekje zou je de M willen omruilen voor een N.
Groet
Ton
Heb het gisteren al gedaan :wink: maar als ik nu zo de foto's zie dan is de behaalde eerste plaats van zondag zeker een extra felicitatie waard.
Hoewel men altijd steld dat een Piper een eenvoudige schaalkist is, blijft het zeker een prachtige kist als die mooi wordt voorgevlogen en dat ook nog eens in windkracht 5.
Ben natuurlijk ook blij dat het posten van de foto's gelukt is en beter nog dan is er ook geen excuus meer voor het plaatsen van foto's van je volgende projecten 8) :wink: .
Laat maar komen die foto's ben razend benieuwd naar je Flybaby en wat de status daarvan is.
Baalde zelf wel een beetje van het stuk gaan van de motor in de Bristol maar heb de spirit al weer flink te pakken om te werken naar een volgend en beter schaalproject.
Moet het toch maar eens wat serieuzer aan gaan pakken en als ik zo de Hurricane zag dan is zo'n warbird van 1700/1800 spanw best een leuk en handelbaar formaat.
Nog een klein verzoekje zou je de M willen omruilen voor een N.
Groet
Ton