Ton,
Ja ik heb geluisterd naar de teammanager om de zaak heel te houden, alhoewel hij binnenskamers ook wel even iets gedacht :evil: zal hebben.
Ik denk wel dat het goed is om zo nodig op de achtergrond te "sturen" zoals Ray dat deed. Je moet er inderdaad wel aan wennen. Allereerst zoals jij al opmerkte de concentratie. Je kunt snel worden afgeleid. Ten tweede, dat overkwam mij een aantal keren, niet gehoord hebben (door wind of juist de concentratie) en ten derde niet begrijpen wat er werd bedoeld. We moeten dus duidelijke signalen afspreken, denk ik. Eén keer had ik bijvoorbeeld niet in de gaten dat Ray bedoelde dat ik niet op de juiste aanvlieglijn zat en dus mijn figuur niet moest starten. Als je dat wel "binnenkrijgt" is het natuurlijk de bedoeling om eerst even een rondje extra te vliegen.
Het is dus nog belangrijker om van de helper, die direct achter je staat, rustige aanwijzingen te krijgen.
We hebben dus nog heel wat te trainen voordat we de reis naar Zweden aanvangen.
Groeten,
Bert
Ja ik heb geluisterd naar de teammanager om de zaak heel te houden, alhoewel hij binnenskamers ook wel even iets gedacht :evil: zal hebben.
Ik denk wel dat het goed is om zo nodig op de achtergrond te "sturen" zoals Ray dat deed. Je moet er inderdaad wel aan wennen. Allereerst zoals jij al opmerkte de concentratie. Je kunt snel worden afgeleid. Ten tweede, dat overkwam mij een aantal keren, niet gehoord hebben (door wind of juist de concentratie) en ten derde niet begrijpen wat er werd bedoeld. We moeten dus duidelijke signalen afspreken, denk ik. Eén keer had ik bijvoorbeeld niet in de gaten dat Ray bedoelde dat ik niet op de juiste aanvlieglijn zat en dus mijn figuur niet moest starten. Als je dat wel "binnenkrijgt" is het natuurlijk de bedoeling om eerst even een rondje extra te vliegen.
Het is dus nog belangrijker om van de helper, die direct achter je staat, rustige aanwijzingen te krijgen.
We hebben dus nog heel wat te trainen voordat we de reis naar Zweden aanvangen.
Groeten,
Bert